בסקר שערכה באחרונה חברת RS רקורד שיפור בע"מ עבור חברת כלל ביטוח, העניקו סוכנים העובדים עם החברה ציון מצטבר של 81% לאיכות השירות. ציון זה מהווה שיפור של 28.6% בהשוואה לתוצאות סקר קודם שנערך בראשית שנת 2002.
בחברה מעריכים, כי היישום המוצלח של מסקנות הסקר הקודם סייע לקפיצה המרשימה ברמת שביעות הרצון של הסוכנים מהשירות בכלל ביטוח.
במהלך הסקר חולקו שאלוני משוב והסוכנים התבקשו להתייחס לקטגוריות שונות הנוגעות לשירותים שהם מקבלים מכלל ביטוח. לרמה הגבוהה ביותר הגיעה שביעות הרצון בקטגוריות הבאות: מידת הבקיאות של נותני השירות בחומר - 87; אדיבות השירות - 86; האווירה בסביבת העבודה - 89.
כלל ביטוח מתכוונת להמשיך בביצוע סקר ארצי מקיף אחת לשנה בקרב סוכניה על מנת לבקר את איכות השירות באופן סדיר ולהשיג שיפור מתמשך.