X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יעל תוכנה ומערכות
▪  ▪  ▪

יעל תוכנה ומערכות ושירות בתי הסוהר, הודיעו היום (ב', 19.5.03), כי יעל תוכנה ומערכות סיימה בהצלחה פיתוח, יישום והטמעת מערכת מחשוב, ניהול ובקרה כוללת עבור המערך הלוגיסטי בשירות בתי הסוהר.
מערכת המחשוב הלוגיסטית, אשר הושקעו בה כ-15 שנות אדם, מבוססת בעיקרה על המודולים הבאים:
- תת מערכת מלאי המנהלת את כל פריטי הציוד במחסנים השונים. מאפשרת לאחראים במחלקות השונות בקרה על המלאים (כמויות, תנועות, היסטוריה ועוד) ומאפשרת להם לנהל את המלאי עליו אחראית המחלקה. תת המערכת קשורה בממשקים למערכת אסירים וכח אדם ומקבלת ממנה רשימות אסירים ואנשי הסגל של השב"ס ועל האסירים.
- קטלוג מרכזי המגדיר והמטפל בכל פריטי המלאי המנוהלים בשב"ס כגון:פריטי לבוש הנמסרים לאסירים, סיגריות, חומרי ניקוי, מדי אנשי השב"ס, מחשבים, כלי נשק, ציוד אלקטרוני וקשר, ציוד רפואי, ציוד משרדי, פריטים המיוצרים במפעלי השב"ס ועוד.
- תת מערכת רכש המנהלת את כל פעילויות הרכש של השב"ס הן של פריטי המלאי והן של פרוייקטים שונים תוך כדי מעקב על התקדמותם. תת המערכת מנהלת את כל הספקים עמם עובד השב"ס באמצעות קטלוג ספקים. תת המערכת מטפלת במכרזים, חוזים, הזמנות ואישור חשבוניות תוך קבלת היזון חוזר מתת מערכת המלאי על קבלת הטובין מהספקים השונים.
- תת מערכת תקציב המנהלת את תקציב השב"ס מול תתי מערכות מלאי, רכש, ייצור ומכירות. תת המערכת מבקרת את פעילויות הרכש - לא מאפשרת חריגה מהתקציב - והמכירות על-ידי כך שמאפשרת לנהל תקציב מותנה.
- תת מערכת ייצור המנהלת את הייצור במפעלי השב"ס. תת המערכת מטפלת בתיקי מוצר, כולל שרטוטים ותמונות, תוכניות ייצור, מעקב על התוכניות ותמחיר. תת המערכת משתמשת בקטלוג הראשי להגדרת חמרי הגלם והמוצרים המוגמרים.
- תת מערכת מכירות המנהלת את לקוחות השב"ס, קולטת הזמנות מהלקוחות לייצור במפעלי השב"ס, מפיקה תעודות משלוח, חשבונות ומטפלת בהחזרות. תת המערכת מתממשקת עם מערכת הנה"ח של תעסוקה מעבירה לה דיווח על החשבונות ומקבלת היזון חוזר על בצוע התשלומים בפועל.
- תת מערכת אחזקה המנהלת את כל האחזקה בשב"ס. בתת המערכת ישנה רשימת הציוד ורשימת חלקי ציוד לגביהם מבצעים אחזקה. תת המערכת מטפלת בניהול מלאי הציוד (באמצעות שילוב חלקים מתת מערכת המלאי), טיפול באחזקה מונעת, הזמנות עבודה ושילובן בתת מערכת הרכש, דרישות חומר להזמנות עבודה וניהול העלות מול התקציב.
המערכת מותקנת ופועלת בכל מתקני ואתרי השב"ס ברחבי הארץ, כולל בנציבות ובמפקדות.
תצורת המערכת מבוססת על מערכת שרת לקוח אשר פותחה בסביבת Uniface, בסיס נתונים של Oracle ע"ג שרתי NT וממשקים עם מערכות אחרות הקיימות בשירות בתי הסוהר.
במערכת נעשה שימוש במחולל ד"וחות מתקדם הן כחלק מהדפסות המערכת הסטנדרטיות (שוברים, דרישות, הזמנות, דוחות וכד') והן ככלי למשתמש הקצה ובמיוחד להנהלת השב"ס לצורך קבלת החלטות באמצעות קבלת דוחות בחתכים וריכוזים שונים על נתוני בסיס הנתונים של המערכת.
ראש מטה השב"ס, גונדר חיים גליק אמר בטקס שהתקיים לכבוד סיום הפרוייקט: "יעל תוכנה ומערכות עבדה בצמוד לשב"ס לצורך הגדרת צרכים והתאמת המערכת לפי דרישותינו הספציפיות. מערכת מודרנית זו מקדמת באופן משמעותי את תהליך ניהול המלאים ומציבה אותנו בחזית אחת עם טכנולוגיה מתקדמת, כראוי לתקופתנו. אנשי השב"ס השקיעו זמן רב ומאמצים על מנת להגיע לאפיון צורכי המשתמשים".
יורם רוזנוקס , מנהל חטיבת המכירות והשיווק ביעל תכנה ומערכות, אמר: "יעל תוכנה השקיעה במערכת זו כחמש עשרה שנות אדם. היא תוכננה ונבנתה בקפידה יתרה במטרה לענות על הצרכים הייחודיים של שירות בתי הסוהר ובאופן שיתן פתרון ארוך טווח, עם אפשרות לעדכן את המערכת בפיתוחים עתידיים".
יעל תוכנה ומערכות
יעל תוכנה ומערכות הינה חברת תוכנה ישראלית, המהווה חלק מקבוצת יעל (כוללת שש חברות בנות) - כולן בבעלות פרטית.

תאריך:  19/05/2003   |   עודכן:  19/05/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il