X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מסטרקארד
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

מסטרקארד העולמית (ניו-יורק: MA) השיקה את הדור הבא של כרטיס החיוב המהיר, הכולל מסך תצוגה זעיר ומקש מגע אינטראקטיבי. כרטיס זה הוא הראשון מסוגו בעולם, ופותח על-ידי מסטרקארד בשיתוף חברת פתרונות האבטחה השוויצרית, NagraID.
כרטיס חיוב מהיר (Debit Card) נראה כמו כרטיס אשראי, אולם מהווה חלופה בטוחה לשימוש במזומן בעת ביצוע רכישה. אופן החיוב בכרטיס מסוג זה מבוסס על משיכה מיידית של הכסף ישירות מחשבון הבנק של מבצע העסקה, או מיתרת חשבון הקיימת על גבי הכרטיס עצמו (במידה וזהו כרטיס בעל יתרה ששולמה מראש).
כרטיס החיוב החדש פועל בדומה לכרטיס חיוב רגיל מבחינת אופן החיוב, אולם מאפשר למשתמש ניהול אינטראקטיבי קל וברור יותר של חשבונו, באמצעות מידע המוצג לבקשתו על גבי המסך הזעיר. המשתמש יוכל ליצור באמצעות הכרטיס סיסמאות משתנות לאבטחת עסקות תשלום, לבדוק יתרה ותקורת הוצאות בחשבון, יתרת נקודות, רשימת עסקות שהתבצעו, יתרת אשראי וכמובן לראות את סכום העסקה הנוכחית. בעתיד יאפשר הכרטיס גישה למידע נוסף, כמו תהליכי כרטוס נסיעות.
חידושים עיקריים בכרטיס החדש:
ביצוע עסקות בטוחות יותר באינטרנט - אבטחת העסקות בכרטיס החיוב החדש תתבצע על-ידי תהליך אימות מרחוק של כל עסקה באופן חד-פעמי, דבר שיאפשר שימוש קל ובטוח יותר בכרטיס בעת ביצוע עסקות כמו קניות או פעולות בנקאיות באינטרנט.
בדיקת יתרה בזמן אמיתי לפני ביצוע רכישה - הכרטיס החדש יאפשר למשתמש להתעדכן ביתרת החשבון והאשראי שלו, דבר שיאפשר ניהול ומעקב קרוב יותר של המשתמש על הוצאותיו, ואשר ייצור חסכון עקב ביצוע רכישות מודעות יותר. בנוסף, צפוי הצרכן לחסוך גם בהוצאות ההתקשרות עם מרכזי שירות לקוחות על-מנת לברר את גובה היתרה בחשבון לפני ביצוע קניה. מחקר בארה"ב העלה כי 70% מהשיחות למרכזי שירות לקוחות מגיעים מטלפונים ניידים, וכי 50% מתוכן הן פניות בירור לגבי היתרה הקיימת בחשבון.
אודות מסטרקארד העולמית
חברת מסטרקארד העולמית (ניו-יורק: MA) מספקת שירותים פיננסים, מייעצת ומעניקה זיכיונות לכרטיסי אשראי שונים למגוון לקוחות עסקיים ופרטיים ברחבי העולם. מסטרקארד פועלת ביותר מ-210 מדינות, ומוצריה מעורבים בתשלום עבור כ-18 מיליארד עסקות מדי שנה. רשת המשרדים הענפה של מסטרקארד, מאפשרת לה להעניק ללקוחותיה שירות המותאם אישית לצורכיהם המגוונים וגישה לפתרונות תשלום מהחדשניים והמובילים ביותר. עסקי החברה מקשרים בין מוסדות פיננסים, בעלי עסקים ובעלי כרטיס אשראי/חיוב/תשלום פרטיים, ותורמת רבות לקידום הכלכלה והסחר בעולם.
אודות מסטרקארד אירופה
מסטרקארד אירופה מהווה יישות האחראית לניהול פעילותה העסקית של מסטרקארד העולמית באירופה. משרדיה ההנהלה של החברה נמצאים בווטרלו, בלגיה, והיא פועלת ב-51 מדינות עד לרוסיה, המהווה עבורה את גבול מזרח אירופה. באמצעות רשת סניפים מקומיים, מסטרקארד אירופה מסוגלת להבין ולענות על הצרכים המגוונים של לקוחותיה בסוגי שוק שונים בכל אירופה, ומאפשרת ללקוחותיה פעילות עסקית המותאמת לצרכיהם ושפתם.
בישראל פועלת מסטרקארד באמצעות הבנקים המובילים וחברות האשראי: ישראכרט, לאומי קארד וכ.א.ל. הכרטיס הינו כרטיס אשראי בינלאומי המאפשר ללקוחותיו ליהנות משירות חדשני ומוביל ונוחות שימוש ברמה גבוהה בכל רחבי העולם.

תאריך:  08/06/2010   |   עודכן:  08/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il