חברת דארלן נכנסת לראשונה לשוק מצעי הילדים והתינוקות, עם השקת שני מותגים חדשים: 'דארלן קידס' ו'דארלן בייבי' בהשקעה של כמיליון שקלים בפיתוח ובפרסום.
מצעי הקולקציה תוצרת ישראל על-ידי דארלן, עשויים פרקל אורגני בצפיפות חוטים 200, איכות שאין דומה לה כיום בשוק המקומי למצעי ילדים ותינוקות. בקולקציה 10 דגמים, 5 לילדים ו-5 לתינוקות המותאמים לבנים ולבנות, כמו-גם מוצרים משלימים לחדרי תינוקות בעיצובים תואמים: מגן ראש, מצעים ושמיכה לעגלה, שק חיתולים ומשטח החתלה. צפי המכירות לשנתיים הקרובות עומד על 5 מיליון שקלים, מעריך מנכ"ל דארלן, אריק קצנגולד ובשלב ראשון ישווקו המותגים ברשת חנויות דארלן.
בנוסף, חונכת החברה בימים אלו חנות דגל חדשה המשתרעת על פני 300 מ"ר במפעלי החברה באזור התעשיה של יהוד, בהשקעה של 1.5 מיליון שקלים, המצטרפת לשאר חנויות הרשת. הקונספט העיצובי יהווה מודל לפיו יתוכננו ויוקמו החנויות העתידיות של הרשת.
לדברי מנכ"ל החברה, אריק קצנגולד, משרת הקונספט העיצובי את אופייה של החברה כבינלאומית ועדכנית, כזו המייצאת את מוצריה לרשתות יוקרה בינלאומיות ובתי מלון. לדבריו, מדובר בסגירת מעגל מיוחדת עבורו, שכן חנות הדגל ניצבת באותה נקודה שבה פעל מאז שנות השישים של המאה הקודמת מפעל האריגה המקורי של החברה, שנוסד על-ידי סבו ברוך לונסקי יחד עם זלמן ירושלמי, שניים מחלוצי התעשיה הישראלית.
המטרה: מצעים איכותיים לגילאי 0-120 "השקת מותגים אלה מהווה עבורנו השלמה של אסטרטגיה רחבת-היקף", אומר אריק קצנגולד, מנכ"ל דארלן, "כעת אנו מציעים לשוק הישראלי מצעים איכותיים לגילאי 0-120. התמקדותנו בתחום המצעים מאפשרת לקהל הישראלי ליהנות ממצעים ברמות גימור גבוהות, שמתעדכנת ומשתבחת במקביל להתפתחות התחום ברמה הבינלאומית". שאיפה זו למקצועיות מלאה ולמתן פתרון שלם בתחום זה היא זו שהביאה את דארלן לחדור לשוק שאופיין עד היום מרשתות המתמחות בפעוטות.
תחום מצעי הילדים אינו חדש לדארלן: לאורך השנים הקפידה החברה לכלול בכל קולקציה סט מצעים אחד, לפחות, למיטות ילדים, כדוגמת מצעים עליהם מוטבע שיר מאת נעמי שמר, מצעי בלרינה שהושקו כחלק מקולקציית פנינה רוזנבלום ועוד. במקביל, מייצרת דארלן את מצעי הילדים המשווקים ברשת Pottery Barn האמריקנית, ומשווקת מצעים למיטת נוער (רוחב 1.20 מטר) במגוון הדגמים המוצע למבוגרים.