X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת B-Well
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת B-Well, המתמחה בהכנסת סגנון חיים בריא למקומות עבודה, החלה לשתף פעולה עם המכללה האקדמית בוינגייט ומשלבת את בוגרי וינגייט לתואר ראשון ואת בוגרי בית הספר להסמכת מדריכים (בעלי ניסיון של שנה ומעלה) בצוות המאמנים המובחר שמפעילה החברה. במסגרת פרויקט השמה מיוחד ישתלבו בוגרי וינגייט כמאמנים במקומות עבודה וייקחו חלק בהדרכת יחידים, זוגות וקבוצות, מחוץ או בבתי המתאמנים, בפריסה ארצית, במסגרת פעילותה של חברת B-Well לקידום איכות החיים ושיפור הבריאות במוסדות, ארגונים ובקרב משקי בית בישראל.
ניר פרימו, מנכ"ל B-Well, המתמחה בסגנון חיים בריא במקומות עבודה מסר כי: "שיתוף הפעולה עם מכון וינגייט מגדיל משמעותית את כמות המדריכים מבטיח פריסה נרחבת ומלאה של מדריכי כושר מיומנים ואיכותיים בכל רחבי הארץ. הדבר יאפשר לתת מענה משופר למעוניינים לשפר את בריאותם ואת בריאות עובדיהם ויגדיל את שוק אימוני הכושר בהתאם".
על חברת B-well
חברת B-Well מתמחה בהכנסת סגנון חיים בריא למקומות עבודה. החברה מעסיקה מומחים ואנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בתחום הבריאות, התזונה, הכושר והארגונומיה. בהתקשרות מול סמנכ"ל משאבי אנוש, מנהלי רווחה או הדרכה בארגון, מוביל צוות החברה מהפך הדרגתי באורח החיים של העובדים, המבוסס על מודל ייחודי הנקרא שלושת היסודות. המודל מכיל בתוכו את הכלים לשיפור בתחומי התזונה, פעילות גופנית ושינוי הרגלי חיים. על-פי המודל ושיטת העבודה הייחודיים, אשר פותחו על-ידי מנכ"ל החברה ניר פרימו בסיוע תזונאים, פיזיולוגים, מאמני כושר וארגונומיים ובהתבסס על מחקרים ושיטות עבודה מארצות הברית, החברה משיגה הירתמות גבוהה של העובדים ומצליחה ליצור שינוי חיובי באורח חייהם עם תוצאות מוכחות.
לקידום בריאות העובדים יש השלכה ישירה על התפוקה שלהם. באמצעות יצירת אורח חיים בריא, העובדים ערניים יותר, מרוכזים יותר, חולים פחות ומסוגלים להתמודד בצורה טובה יותר עם עומסים ולחצים בעבודה ובבית. במקביל האווירה בארגון חיובית יותר והפעילויות יוצרות גיבוש בין העובדים. מידע נוסף אודות פעילות החברה ניתן למצוא באתר האינטרנט בכתובת: www.B-Well.co.il.

תאריך:  05/07/2010   |   עודכן:  05/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il