מאיר חברה למכוניות, יבואנית ומשווקת רכבי הונדה בישראל, עולה בקמפיין אינטרנט חדש לרגל השקת מכונית הספורט ההיברידית החדשה והיחידה בעולם - הונדה CR-Z.
הקמפיין, באמצעות מקאן דיגיטל, יעלה במשך 14 יום באתרים: דה מרקר, וואלה, יד 2, ynet, אוטו ומוטוקאר.
היקף הקמפיין מוערך בכ-200,000 שקלים והסיסמה שתלווה אותו: "הונדה CR-Z, מכונית הספורט ההיברידית היחידה בעולם".
במסגרת הקמפיין, מוזמנים הגולשים להרשם לאירוע נהיגה חוויתית ב-CRZ החדשה, המוצעת לרגל ההשקה בתנאי מימון מיוחדים. האירוע יתקיים ב-16 ביולי במסלול נהיגה מיוחד במרכז הארץ בו יוכלו הנרשמים להתרשם מהיכולות הספורטיביות והדינמיות של דגם זה.
הונדה CR-Z הונדה CR-Z היא מכונית חדשה וייחודית, המשלבת את היתרונות של יחידת הנעה היברידית נקייה ויעילה המשלבת בנזין וחשמל עם תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה הילוכים ומרכב מעוצב של קופה 2+2. דגם קופה חדש ומלהיב זה עומד לשנות את ההתייחסות הנוכחית למכוניות היברידיות, הודות למרכב הממוקד בנהג והמנוע בעל התגובה הטובה הנעזר במערכת היברידית מקבילה, IMA. הונדה CR-Z אשר שיווקה בישראל החל לאחרונה, מהווה חלק ממגוון הרכבים ההיברידים של הונדה בישראל הכולל מלבדה גם את האינסייט ואת סיוויק הייבריד.
קרדיטים: הגר ברזילי - סמנכ"ל לקוחות, גיא קמחי - סופרווייזר, הדס גורי - תקציבאית, טל רביב - סמנכ"ל קראייטיב, איתי גלאון - מנהל קראייטיב, אסי גוטנברג - ארט, אושרת סלמה - קופירייטר, מעצבים: טל שפיגלר ושי מיה, מעצבי פלאש: נועה רון וירון בן זקן, תכנות: דימטרי כץ, פלנר: עמית פס, יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן.