X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מוזיאון ארצות המקרא
▪  ▪  ▪
ספר רזיאל המלאך [צילום: אברהם חי]

אהבה היא דבר הפכפך, יום אחד היא פה ובאחר נעלמת. לאף אחד אין ערובה שישיג אותה וכמובן לאיש אין ערובה שהיא תישאר אצלו לעולם. לכן, אין פלא, שאהבה נקשרה עם קמיעות, לחשים וכישוף - אשר עזרו לאנשים במהלך הדורות להשיג אהבה, לשמור עליה ולחזק אותה, לקחת אהבה ממישהו אחר ועוד.
בתערוכת הקבע ובתצוגות במוזיאון ארצות המקרא ירושלים, פזורים מוצגים מרתקים הקשורים לאהבה ולזוגיות. מתנת חתונה מפוארת מיוון, דמויות אלים ואלות האחראים על פריון ואהבה, חוזי נישואים ועוד. בין המוצגים הנמצאים בתערוכה "לכל הרוחות והשדים", המציגה לחשים וקמיעות במסורת היהודית, ניתן לראות בובות "וודו" קשורות ידיים ורגליים ששימשו בכדי לקשור את לב האהוב למחזיק הבובה; קערת השבעה הנושאת לחש לריפוי אימפוטנציה עבור גבר; ספרי קבלה מעשית עם מתכונים למציאת אהבה, לשיפור הזוגיות ולגילוי דמותו של בן או בת הזוג העתידיים; פיסת בד עם לחש ארוטי שנקשרה למכנסי מושא האהבה במטרה לגרום לו להתאהב במזמין ועוד ועוד.
לכבוד שבוע האהבה ובהשראת התערוכה "לכל הרוחות והשדים", מציע מוזיאון ארצות המקרא ירושלים שבעה ימי אהבה מכושפים - לכל האוהבים שרוצים לשמר את אהבתם, לרגש ולהפריח אותה, ולאלו שעדיין לא מצאו ורוצים להביא אותה אליהם.
אירועי 7 ימי אהבה מכושפים במוזיאון ארצות המקרא ירושלים:
סיורי אהבה - "אהבת עולם אהבתיך..." - קשרי אהבה, זוגיות וברית הנישואים קיימים מימים ימימה. הסיור במוזיאון יחשוף את סודות הזוגיות בעולם העתיק: האם אהבה הייתה המניע היחיד לחתונה? מה היה מעמדה של האישה במסגרת זוגיות זו? אילו אלות אמונות היו על האהבה ומי היו בני זוגם, אם בכלל? ובאלו כשפים ולחשים תבטיחו שאהובכם, יהיה שלכם... ימים א'-ו' בשעה 12:00. סיור בחינם!
כרטיס שני חינם בט"ו באב - פנקו את אהוב ליבכם בכניסה למוזיאון ארצות המקרא. בט"ו באב (26 ביולי) 1+1 חינם (המבצע על כרטיס למבוגר). כרטיס זוגי לאוהבים - זוג בחמישים - כרטיס זוגי לכניסה למוזיאון ב-50 שקלים בלבד. (המבצע על כרטיס למבוגר). ימים א', ג, ד, ה, ו', ש'.
15% הנחה ברכישת קמיעות בחנות המוזיאון. קחו איתכם הביתה את קסם האהבה של מוזיאון ארצות המקרא. מגוון תכשיטי קמיעות וחותמי שלמה למציאת זוגיות, לפריון, להגנה ולהצלחה.
חבילת פרמיום לאוהבים - כניסה למוזיאון + סיור זוגי פרטי בנושא "אהבת עולם אהבתיך..." + מתנה מפנקת מהחנות. 505 שקלים לזוג. ימים א'-ו' במהלך שבוע האהבה, בתיאום מראש.

תאריך:  14/07/2010   |   עודכן:  14/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il