X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות / מבזקים
- הודעה מטעם בזק
▪  ▪  ▪

בזק ממשיכה לעודד את לקוחותיה להתחבר לרשת ה-NGN, ומכריזה היום על הורדת מחירים למהירויות גלישה בקצבים 15-30 מגה. למעשה, מבין מתחרותיה, בזק היא החברה היחידה בתחומה המאפשרת מגוון של מהירויות גלישה בקצבים גבוהים. מהיום המחיר לגלישה במהירות 15 מגה עומד על 111.90 שקלים, זאת לעומת 139.90 שקלים. המחיר לגלישה במהירות 20 מגה עומד על 149.90 שקלים, זאת לעומת 260 שקלים והמחיר ל-30 מגה עומד על 199.90 שקלים, זאת לעומת 400 שקלים שתומחר עד היום, כלומר המחיר נחתך בחצי.
בסך-הכל, בזק יוצרת מהלך הוזלה משמעותי ביותר המגיע עד 50% מהעלות הקודמת של מהירויות הגלישה. בנוסף, כל לקוחות בזק שישדרגו לקצבי ה-NGN יקבל גם רשת אלחוטית חדשה בתקן N המתקדם בחינם (במודל של חיוב זיכוי). התחברות למסלולים כרוכה בהתחייבות לשנה.
בשנה האחרונה יזמה בזק מספר רב של מהלכים המעודדים את שדרוג מהירויות הגלישה, אם באמצעות תמחור משתלם ואם באמצעות שיווק בלעדי של מחשבים ניידים מתקדמים במחירים נמוכים מהקיימים בשוק. כזכור, מיום השקת רשת ה-NGN עלות הגלישה במהירות 10 מגה בבזק תומחרה באופן זהה לעלות הגלישה במהירות 5 מגה, במטרה להפוך את הקצבים המהירים לסטנדרט בישראל, על-מנת לאפשר לכולם לגלוש במהירויות גבוהות.
השיווק המסיבי לשדרוג מהירות הגלישה לקצבי NGN הצליח, ובחודשים האחרונים מרבית לקוחות בזק ששדרגו את מהירות הגלישה שלהם, עשו זאת למהירות 10 מגה, כאשר בזק תחצה בקרוב את רף 100,000 לקוחות במהירות 10 מגה. כלומר, קצב ההצטרפות למהירות 10 מגה הוא הגבוה ביותר בחודשים האחרונים ביחס לכל יתר מהירויות הגלישה, ללא יוצא מן הכלל.
רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק, "במהלך זה בזק מקדמת את קצבי ה-VDSL הגבוהים. כפי שהתחייבנו בזמן השקת רשת ה-NGN ועם הבשלת טכנולוגיית ה-VDSL, מחירי מהירויות הגלישה בקצבים הגבוהים יורדים באופן משמעותי. אנו עדים לעלייה משמעותית ביותר בקצב הגלישה הממוצע של לקוחות בזק ואין לי ספק, כי עם הורדת המחירים, נראה קפיצה משמעותית יותר במספר המצטרפים למהירויות ה-NGN". עוד הוסיף גוראון כי, "עם התקדמות פריסת רשת ה-NGN והיותה נגישה ליותר ויותר לקוחות ועם הצורך המתגבר ברוחב פס, החלטנו להמשיך להוזיל את המחיר, על-מנת להנגיש את מהירויות הגלישה הגבוהות לכולם. אני קורא לכל ספקיות האינטרנט ללכת בעקבותינו, ולהוזיל גם כן את מחירי הגלישה למהירויות הגלישה הגבוהות".
תאריך:  20/07/2010   |   עודכן:  20/07/2010
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il