משרד הפנים האמריקני יישם פתרונות של SAP במסגרת פרויקט מודרניזציה של מערכת נתוני כוח האדם.
משרד הפנים האמריקני יישם פתרונות של חברת SAP Public Services, חברה-בת של SAP (המיוצגת בישראל ע"י נס טכנולוגיות) במסגרת פרויקט מודרניזציה של מערכת נתוני כוח האדם. עם גמר הפרויקט יוכלו להשתמש בו 70,000 עובדי משרד הפנים האמריקני ו-100,000 משתמשים חיצוניים.
הפתרונות שיושמו הנם במסגרת מערכת mySAP Human Resources, כולל מעקב אחר מועמדים, הדרכה ואירועים ופיתוח כוח אדם. הפתרונות של SAP מסייעים לעובדי מרכז העסקים הלאומי בדנוור, המשמש כ"זכיין" של משרד הפנים למערכות אדמיניסטרטיביות בתחומי התקציב, רכש, חוזים, ניהול כוח אדם ופיננסים, לבצע את עבודתם ביעילות רבה יותר.
הפתרון Employee Self-Service (ESS) מאפשר לעובדי משרד הפנים לגשת לחלקים מתוך תיקיהם האישיים על מנת לעדכן אינפורמציה אישית, לבדוק את תלושי השכר שלהם ולנהל מידע נוסף.
צוות הפרויקט כלל במסגרת הקונפיגורציה של הפתרונות העדפות של פורשי המשרד, נהלים לצמצום, ואת מערכת הסיווג הפדרלית. מדובר בפונקציות שאינן קיימות במגזר הפרטי אך הן הכרחיות לסוכנות פדרלית.
NESS טכנולוגיות, החברה הגדולה בישראל לשירותי טכנולוגיית מידע (IT), מעסיקה כיום כ- 2,350 עובדים (כולל 120 עובדים בחברות-בנות באירופה) המתמחים בתחומי הפיתוח, הייעוץ, האינטגרציה והשיווק. היקף המכירות השנתי שלה הוא כ-200 מיליון דולר. בראשה עומדים רביב צולר, מנכ"ל נס טכנולוגיות, ואהרון פוגל, המכהן כיו"ר.