X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה לעיתונות מטעם חברות סאן והיטאצ'י
▪  ▪  ▪

חברות המחשבים סאן מיקרוסיסטמס (Sun Microsystems), היטאצ'י וחברת הבת שלה היטאצ'י דטה סיסטמס (HDS), חתמו על הסכם מרחיק לכת.
במסגרת ההסכם תפיץ סאן אחדים ממוצרי הקצה של HDS. סאן ו-HDS ירכשו רישוי הדדי צולב ויפיצו אחת את תוכנות האחסון של האחרת. שתי החברות ישתפו פעולה בפיתוח של תוכנת אחסון, והחברות יעבדו על הרחבת יכולות האינטגרציה שלהן ברחבי העולם.
בנוסף יעבדו סאן ו-HDS על הרחבת קשרי הספקים המשותפים שלהן, וישקיעו במרכזי תמיכה גלובליים במערכות קריטיות.
ההסכם, שהיקפו הכולל יגיע למיליארדי דולרים, משפר משמעותית את היתרון התחרותי של לקוחות ארגוניים של סאן והיטאצ'י הרוצים את הרמות הגבוהות ביותר של זמינות.
מוטי סדובסקי, מנהל השיווק של סאן ישראל, אומר כי שילוב מערכות ושירותים עם אחסון Datacenter, מספק ללקוחות פתרון מבוסס סטנדרטים שאין לו מקביל בתעשייה.
"במהלך חמש השנים האחרונות הפכה סאן מהיצרנית מס' 1 של תחנות עבודה ליצרנית השרתים המובילה עבור מרכזי נתונים ארגוניים קריטיים", אמר אד זנדר, נשיא ו-COO של סאן מיקרוסיסטמס. "בהסכם רב-משמעות זה מתבססת סאן על מיומנותה הגבוהה באחסון. המיקוד שלנו הוא באספקת פתרונות Web מקצה-לקצה, העונים לדרישות של הלקוחות התובעניים ביותר".
"הסכם זה מאפשר לנו לתגבר את ההצלחה של מערך T3 Sun StorEdge בתחום הביניים והארגון עם סדרת 9900 Sun StorEdge החדשה. עם שרתי Sun Enterprise 10000 ושרתי המידפריים החדשים ממשפחת SunFire, אנו מספקים עתה מערכות סאן פתוחות מקצה-לקצה, עד סביבות מיינפריים בקצה העליון", הוסיף מארק קאנפה, סגן נשיא לאחסון רשת בסאן.
"סאן משקיעה הרבה באחסון, והסכם זה מביא את האסטרטגיה שלנו להצלחת לקוחות, לחזית רחבה עוד יותר".
"הסכם זה חשוב ביותר להיטאצ'י ולקוחותיה, ויביא לשינוי נוף תעשיית האחסון", אמר דייב רובטרסון, ה- COO של HDS. "עם ההיקף הרחב של ארגון והמכירות של סאן, יהפכו יתרונות האמינות והסקלאביליות של מערכות האחסון של היטאצ'י לזמינים להרבה יותר לקוחות בעולם. בנוסף, לקוחותינו הקיימים ייהנו מיתרונות השימוש בתוכנת האחסון של סאן".
עיקרי ההסכם:
סאן תרחיב את מערכי T3 Sun StorEdge בסביבות אחסון בחיבור ישיר (DAS) ורשת אחסון (SAN) עם מוצר קצה עליון עבור מרכז הנתונים. שיתוף פעולה בפתרון אחסון זה בקצה העליון ירחיב וישלים את קו מוצרי האחסון המלא הזמין מסאן.
סאן תמכור ותתמוך בסדרת 9900 Sun StorEdge החדשה, המבוססת על מוצרי Hitachi Freedom Storage Lightning 9900.
הסכם הפצה משותפת עבור תוכנת האחסון המובילה של היטאצ'י ותוכנות ניהול האחסון של סאן, יקדם תמיכה בתפעול מוצרי חומרת אחסון ההדדיים של החברות.
סאן ו-HDS ישתפו פעולה באספקת הרמות הגבוהות ביותר של שירות ופתרונות ללקוחות 9900 Sun StorEdge ברחבי תבל. מרכזי תמיכה משותפים יאוישו במהנדסי תמיכה משתי החברות באתרים רבים בעולם.
סדרת 9900 Sun StorEdge תאושר לשימוש בסביבות SunPlex ו-Sun Cluster, תספק רמות גבוהות ביותר של זמינות, סקלאביליות וניהוליות, ותאפשר ללקוחות לנהל טוב יותר את רמות השירות שלהם. בנוסף, לסאן יש מיקוד אסטרטגי בעשיית סדרת 9900 Sun StorEdge למובילה בביצועים לשרתי סולאריס ברמה ארגונית.

תאריך:  23/08/2001   |   עודכן:  23/08/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il