אל-על מעניקה בלעדית לנוסעיה בטיסות החברה לניו יורק את מגאזין "טיים אאוט - ניו יורק" בעברית.
בימים אלו ועד סוף אוגוסט, מעניקה חברת אל על חוברת "טיים אאוט- ניו יורק" בעברית לכל המבוגרים הטסים עמה בטיסותיה לניו יורק.
סיגל עצמון, ראש אגף שיווק בחברת אל על, ציינה כי זהו המשכה הישיר של האסטרטגיה השיווקית של חברת אל על בה היא מעניקה ערך מוסף לחווית הטיסה הכוללת, והתפיסה בה הנוסע הישראלי מתכנן את חופשתו ונסיעתו יחד עם אל-על.
חוברת ה"טיים אאוט" הופקה במיוחד עבור חברת אל-על, אשר מפעילה כ-27 טיסות בשבוע לניו יורק בתקופת הקיץ.
החוברת כוללת הצעות מגוונות, אטרקציות, בילויים, תרבות, מסעדות, הופעות, וכל מה ש"התפוח הגדול" מציע.
החוברת מעודכנת לאירועים ולמתרחש בחודש יולי ותתעדכן מחדש בחודש אוגוסט.
"טיים אאוט- ניו יורק" יחולק במטוס על-ידי דיילי אל-על בטיסות לניו יורק להנאתם ולשימושם של הטסים אל-על.