פרטנר תקשורת המובילה בתקשורת סלולרית מתקדמת מציגה:
לראשונה בישראל תחרות לבניית אתרי אינטרנט סלולריים
התחרות תלווה בקמפיין פרסום.
על התחרות:
orange מזמינה את כלל גולשי האינטרנט להשתתף בתחרות בניית אתרי אינטרנט סלולריים. כל שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר orange באינטרנט שם מחכה להם תוכנת Wap master, המדריכה אותם כיצד לבנות אתר סלולרי, שלב אחר שלב. המשתתף בוחר נושאים המעניינים אותו, מצרף להם טקסט קצר, ציורים וקישורים מדליקים ויש לו אתר סלולרי.
האתרים הנבחרים יקושרו לאתר הסלולרי my sim center .
ניתן לצפות באתרים השונים באמצעות טלפונים תומכי אינטרנט או דרך המחשב האישי.
הזוכים בתחרות ייבחרו על-ידי חבר שופטים מקצועי, שיורכב מנציגי orange, רדיו bu99fm וחברת סייבר.וי.קום.
מהם הפרסים בתחרות?
לזוכים בשלושת המקומות הראשונים יחולקו הפרסים הבאים:
פרס ראשון- מחשב אישי + מולטימדיה
פרס שני- זוג מצלמות לשיחת ועידה
פרס שלישי- מכשיר מוטורולה bit
על הקמפיין הפרסומי:
הקמפיין מזמין את לקוחות orange לקחת חלק בתחרות ראשונה מסוגה באמצעות דמות
ה-SIM המזוהה עם orange. הקמפיין יוצג החל מה- 2.9.2001 בעיתונות הנוער, ברדיו bu99fm ובאינטרנט .
על קמפיין האינטרנט:
חברת האינטראקטיב סייבר-וי-קום (מבית מנסטר מולטימדיה) עיצבה והפיקה את אתר התחרות, כולל ממשק המערכת שבאמצעותה בונים המתחרים את האתרים.
כמו כן, אחראית סייבר-וי-קום על קמפיין הבאנרים הכולל שלושה סוגי באנרים אינטראקטיביים: הראשון שבהם מציג את דמות ה- SIM המזוהה עם orange עם קסדת בנאי, בונה קיר לבנים, תחת הסיסמא: חושב שאתה יכול לבנות אתר טוב יותר?
הבאנר השני מציג את מגדל פיזה העקום בתנועה מלמעלה למטה ולידו עומד SIM הבנאי. ואילו הבאנר השלישי מתייחס לפרסים המובטחים למנצחים ומוצג מחשב הבורח מעכבר המחשב תחת הסיסמא: המרחק בינך לבין מחשב חדש תלוי בך.
הבאנרים יופיעו בכל הפורטלים והאתרים המובילים באינטרנט.
מי מאחורי קמפיין העיתונות והרדיו?
משרד פרסום - ראובני פרידן Leo Burnett
מנהל קריאטיב - דיויד אדלשטיין
ארטדיירקטור - ענת זביצקי, ערן ברקן
קופירייטר - יריב רטנר, יאיר וייס
סופרוייזר - שרון קונופני
תקציבאיות - קרן זיאת, נויה אידלסון