קמפיין חדש לדיויד שילד - קופת החולים לישראלים בחו"ל
הקמפיין מתפרסם במקביל בישראל ובחו"ל.
דיויד שילד, קופת חולים לישראלים בחו"ל, מקבוצת כלל ביטוח, מעלה בימים אלו קמפיין פרסום חדש באמצעות משרד הפרסום קורן-דורן משרד הפרסום קורן-דורן תחת הסיסמה - "דבר אלי דיויד שילד"הקמפיין עלה במקביל בישראל בתשדירי רדיו, ובקרב הקהילות הישראליות בחו"ל באמצעות מודעות המתפרסמות בעיתונות הישראלית המוטסת ובעיתונים ישראליים המופצים בחו"ל (ידיעות אחרונות, מעריב ועיתונים נוספים).
מקורן-דורן נמסר, כי לקמפיין החדש הופקו שלושה תשדירי רדיו המציגים סיטואציות משפחתיות שונות, שבכולם מופיעים קרובים מדרגה ראשונה הדואגים לבן או לבת שלהם המתגוררים בחו"ל ומסבירים לו על יתרונות ביטוח הבריאות של דיויד שילד.
מודעות הפרסום שיעלו בעיתונות הישראלית בחו"ל כוללות תשע מודעות טסטימוניאל שהופקו במלואן בישראל, על-ידי קורן-דורן.
תקציב הקמפיין כ-400,000 דולר.
קרדיטים: סופרוויזרית - גלית פולק, תקציבאית - אמירה וינברג, מנהלת קריאטיב - אלכסנדרה לזובסקי, קופי - רון דותן, צילום- רוני ינקוביץ.