חברת "תמי 4" תצא במהלך הימים הקרובים בקמפיין פרסום חדש. הקמפיין יפורסם ברדיו ובעיתונות בתקציב של כ-500,000 דולר.
סיסמת הקמפיין: "עם הכסף שתחסכו תעשו מה שאתם רוצים".
בקמפיין תוצג העובדה כי צרכני המים המינרלים יכולים לחסוך אלפי שקלים בשנה על-ידי מעבר לשימוש במתקן תמי בר המספק מים חמים וקרים מטוהרים בעלות נמוכה בעשרות אחוזים.
דרור מורד, מנהל השיווק של "תמי 4" מציין, שהקמפיין הנ"ל הינו תוצאה של מחקרים רבים שנערכו בקרב שותי מים מינרלים, שאינם מעריכים נכונה את עלות שתיית המים והצגת הנתונים הנכונים.
ישנו מעבר ברור של שותי מים מינרלים למתקני חב' "תמי 4" המספקים מים איכותיים מאוד בעלויות נמוכות מאוד לאורך זמן.
משרד הפרסום: אדלר- חומסקי- ורשבסקי.