X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם WESCO -
▪  ▪  ▪

לקראת כנס NessPRO2003 ,כנס המוצרים והפתרונות של נס טכנולוגיות: קונצרן WESCO צופה חיסכון של 10 מיליון דולר כתוצאה מישום תוכנת התובנה העסקית WebFOCUS.
קונצרן WESCO International, המספק מוצרי תחזוקה חשמליים וחומרי בניין (הכנסות של 3.3 מיליארד דולר ב-2002) צופה חיסכון של 10 מיליון דולר בהוצאות תפעוליות כתוצאה מיישום מערכת התובנה העסקית WebFOCUS מתוצרת חברת Information Builders המיוצגת בישראל ע"י נס טכנולוגיות.
הדברים נמסרו ע"י נס טכנולוגיות לקראת כנס NessPRO2003 , כנס המוצרים והפתרונות של נס טכנולוגיות שיתקיים ב-10 בספטמבר בתל-אביב בהשתתפות כ-1,000 איש.
בנוסף לכך פורס קונצרן WESCO את מערכת iWay Enterprise Integration Suite של חברת iWay Software, המיוצגת אף היא בישראל ע"י נס.
קונצרן WESCO רכש את שתי המערכות על מנת לקבץ יחדיו מידע הפזור על פני מאות שרתי UNIX, האחראים על ביצוע הזמנות ל-350 מחסנים באזורים גיאוגרפיים שונים ול-130,000 לקוחות ברחבי תבל. הקונצרן, שסבל מתשתית דיווח מורכבת שהכבידה עליו, פרס את WebFOCUS על מנת לחסוך למפתחים את המטלה המפרכת של כתיבת קוד תוך פישוט דרסטי של פיתוח דו"חות.
קונצרן WESCO העדיף את WebFOCUS גם עקב "לוח המחוונים" שלו המספק מידע תמציתי למנהלים, שילוב הפורטל, ויכולות הדיווח המבוססות על דפדפן שנפרסו בקלות והועמדו לרשותם של אלפי משתמשים. WebFOCUS מאפשר למשתמשים לקרוא ולכתוב מכל מקור נתונים ולכל מקור נתונים בארגון, כך שמידע עסקי קריטי בזמן אמת נגיש וניתן לניתוח ולשינוי.
ג'ון קונטה, מנהל מערכות המידע ב-WESCO ציין כי כל הכלים האחרים שבדק הקונצרן דרשו רשיון נפרד לכל משתמש. "עם WebFOCUS אנו משלמים אותו סכום בין אם אנו יוצרים סביבת דיווח לאלפיים משתמשים או לעשרת אלפים משתמשים" אמר קונטה.
בארכיטקטורת הדיווח החדשה יש ל- WESCO סביבת עבודה המאפשרת ניתוח של רכש מרכזי, ניהול מצאי, דיווח פיננסי והסכמים עם ספקים. לפני הישום של WebFOCUS נדרשו המנהלים לבצע שש פעולות על מנת להגיע למידע ולהריץ דו"ח. עתה הם בוחרים מספר אפשרויות באמצעות דפדפן והתוצאות מועברות אליהם בדואר אלקטרוני בתוך שניות.
נס טכנולוגיות, החברה הגדולה בישראל לשירותי טכנולוגיית מידע (IT), מעסיקה כיום כ- 3,800 עובדים המתמחים בתחומי הפיתוח, הייעוץ והאינטגרציה. היקף המכירות השנתי שלה הוא כ- 300 מיליון דולר.

תאריך:  22/08/2003   |   עודכן:  22/08/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il