X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם המכללה למנהל
▪  ▪  ▪

חברת Xpertתמחשב את מערך תמיכת המחשוב (Helpdesk) של המסלול האקדמי של המכללה למנהל באמצעות מערכת Cyborg מתוצרתה.
שירות ממוחשב חדשני ויעיל יועמד לרשות הסטודנטים במסלול האקדמי של המכללה למנהל. המסלול האקדמי של המכללה למנהל רכש מחברת Xpert את מערכת ה- Cyborg מתוצרתה עבור מערך תמיכת המחשוב בציבור הסטודנטים, הסגל האקדמי והסגל המנהלי. מערכת זו, תתמוך בעשרת אלפים איש הפזורים בשלושה קמפוסים והמשגרים כ- 170 קריאות שרות ביום.
Cyborg הנה מערכת חדשנית מבוססת Web, לניהול מחלקת התמיכה בלקוחות (Customer Support) ועובדי הארגון (Help Desk). המערכת קלה לשימוש ומשתלבת באופן מלא באתר האינטרנט של הארגון, והנה בעלת יכולת הגדרה אישית של כל משתמש בהתאם לתפקידו.
.שילוב התוכנה החדשה ישדרג משמעותית את השרותים המקוונים לסטודנטים ויאפשר להם מעתה לפנות למערך תמיכת המחשוב במכללה במספר ערוצים ( אינטרנט, מאיל, טלפון), לחפש פתרונות ב Knowledgebase ועוד .
"הבחירה במערכת Cyborg מהווה נדבך נוסף בהכנסת מערכות מתקדמות מבוססות Web למערך המחשוב של המכללה. אומר אלי אסרף- מנהל תחום שירותי המחשוב במכללה.
" המערכת תשפר את השירות הניתן לסטודנטים ולסגל האקדמי ואנו מייחסים לה חשיבות רבה במסגרת התחרות ההולכת וגוברת על כל סטודנט ".
" הבחירה של המכללה למנהל בתוכנת ה-Cyborg מציבה את התוכנה כמערכת ה- CRM המובילה בקרב המוסדות האקדמיים במדינת ישראל". אומר ליאור מירון, מנהל השיווק והמכירות של Xpert Information Systems.
"זאת,עקב סיום תהליך הטמעה מוצלח ומהיר באוניבסיטת תל אביב, מכון ויצמן, וכן בחירת אוניברסיטת בן גוריון להחליף את תוכנת ה-Vantive אשר ברשותם בתוכנת ה-Cyborg".
Cyborg, שפותחה כאפליקצית Web מלאה, מציגה גישה שונה, רעננה ובעלת יתרון טכנולוגי ברור. המערכת נגישה מכל מקום בעולם, בכל זמן ומכל מחשב המסוגל להריץ דפדפן אינטרנט. Cyborg משפרת את השירות הניתן ללקוח בכך שהיא מאפשרת לו להגדיר במהירות ובדיוק רב את צרכיו ומעניקה לצוות התמיכה יכולת לתת מענה יעיל ומדויק לקריאות השירות במינימום זמן.
אקספרט מערכות מידע הוא בית תוכנה המתמחה בפיתוח מערכות מידע בסביבת Web באמצעות Java ומהווה חלק מקבוצת Xpert המונה יותר מ-170 עובדים העוסקים בתכנון ויישום של ארכיטקטורת IP. מוצרי החברה מאופיינים בשימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם התוכנה ובכללם תוכנת ה Cyborg אשר הנה בעלת יותר מחמישים התקנות בישראל.
בתקופה האחרונה החברה מבצעת פעילות ענפה על מנת לחדור לשוק המוסדי והציבורי ובחירת המסלול האקדמי של המכללה למנהל במערכת מהווה נדבך חשוב בפעילות זאת.

תאריך:  12/09/2001   |   עודכן:  12/09/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il