X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סייבר
▪  ▪  ▪

סייבר, סוכנות הנסיעות המקוונת הגדולה בעולם, מחליפה את שרתיה לקומפאק במסגרת פרויקט שהיקפו 100 מיליון דולר
חברת סייבר הולדינגס (Sabre Holdings), הספקית המובילה בעולם לטכנולוגיה ושירותי הפצה ושיווק לשוק התיירות, חתמה על הסכם עם קומפאק, במסגרתו תטמיע שרתי NonStop Himalaya וסביבת מסד נתונים להקמת הדור הבא של פלטפורמה טכנולוגית לתיירות.
המערכת החדשה תאפשר לסייבר לענות בצורה יעילה יותר על דרישות הלקוחות ותהפוך רכישה, תכנון וניהול נסיעות לקלים ומהירים יותר. שינויים בתעריפי טיסות וזמינות מקומות יעודכנו מיידית, ללא צורך להפסיק את תהליך העבודה השוטפת. סוכני נסיעות אשר ישתמשו במערכת ייהנו מגישה מהירה, זמינות ותוכן, אשר יוכלו לספק את התעריפים הנמוכים ביותר לנוסעים ברחבי העולם.
היקף העסקה הוא מעל 100 מיליון דולר לטווח רב שנתי. זוהי הרכישה הגדולה ביותר שנעשתה עד כה של מערכות המבוססות על סדרת שרתי ה-NonStop של קומפאק.
במסגרת ההסכם, תעביר סייבר את הפלטפורמה הטכנולוגית שלה, המבוססת על מערכות מיינפריים של יבמ, לסביבה פתוחה של שרתי NonStop של קומפאק. מערכות קומפאק יספקו ללקוחות סייבר תשתית בעלת זמינות גבוהה ורציפה (24X7), סקלביליות מירבית והורדה משמעותית של עלות הבעלות הכוללת (TCO) של מערכותיה.
פלטפורמת ה- NonStop מספקת מענה מוכח לדרישה לרמת מהירות וזמינות , המאפשר לסייבר להיענות לצורכי הביקוש ההולך וגדל של יישומי הרכש שלה. סייבר צופה כי הביקוש למערכותיה יצמח בשיעור של 70 אחוז בשנה.
משה לסמן, מנהל אגף השיווק ומיחשוב ארגוני, קומפאק ישראל, אמר: "הסכם זה ממחיש כיצד קומפאק מספקת פתרונות ברמה הגבוהה ביותר עבור הסביבות העסקיות התובעניות ביותר. קומפאק מבינה את המורכבות של השוק בה פועלת סייבר ובשיתוף איתה בונה את הסביבה העסקית המתקדמת ביותר שתמשיך לבסס אותה כמובילה בשוק התיירות".
מערכות סייבר מחזיקות בנתח של %40 מתעשיית התיירות העולמית. סייבר מקשרת למעלה מ - 59,000 סוכני נסיעות ברחבי העולם עם מעל 210,000 מסופים של סוכני נסיעות, שדות תעופה ועסקים נלווים נוספים.
קומפאק:
קומפאק, אשר נוסדה ב- 1982, היא ספקית מובילה של פתרונות וטכנולוגיה. קומפאק מתכננת, מפתחת, מייצרת ומשווקת חומרה, תוכנה, פתרונות ושירותים, כולל פתרונות מיחשוב ארגוני המובילים בתעשייה, פתרונות אל-כשל ושרידות למשימות קריטיות, פתרונות תקשורת, שירותי מיקור חוץ, מחשבים שולחניים וניידים הנמכרים ביותר מ- 200 מדינות.
מידע על קומפאק, מוצריה ושירותיה זמין ב-www.compaq.com.
קומפאק ישראל פועלת כחברת בת של קומפאק העולמית ומרכזה ברעננה. מוצרי קומפאק ושירותיה נמכרים בישראל ישירות ובאמצעות רשת של משווקים מורשים הפרושה ברחבי הארץ. מקצועני קומפאק ישראל מתמחים באספקת פתרונות כוללים לאינטרנט ומסחר אלקטרוני, ERP, רשתות, תשתיות לעידן האינטרנט ופתרונות תפעוליים וניהוליים כוללים.

תאריך:  12/09/2001   |   עודכן:  12/09/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il