X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מוטורולה;
MXP היא פלטפורמת יישומים משובצת מחשב, שתסייע לספק לתעשייה קצבים מהירים, עם גמישות ושידרוגיות מובנים, הדרושים לאספקת שירותים להתקשר לרשתות מסוג IP ו-ATM.
▪  ▪  ▪

חטיבת המחשבים במוטורולה (MCG), המספקת לוחות משובצי מחשב ופלטפורמות ברמת המערכת לתשעה מתוך עשרת יצרני ציוד התקשורת הגדולים בעולם, חשפה לאחרונה את תוכניותיה לשיווק של מערכת תקשורת המנות המשולבת Multi-Service Packet Transport Platform או בקיצור MXP .
MXP , העונה לתקן הפיתוח של קבוצת יצרני המחשבים התעשייתיים המובילים PICMG 2.16 היא פלטפורמת יישומים משובצת מחשב, שתסייע לספק לתעשייה קצבים מהירים (למעלה מ- 100 גי'גהביט לשניה), עם גמישות ושידרוגיות מובנים, הדרושים לאספקת שירותים מרובים המסוגלים להתקשר לרשתות שונות מסוג IP ו-ATM.
מערכת ה-MXP בעלת הזמינות הגבוהה תאפשר לפשט את תהליך פיתוח תכונות חדשות ליישומים, ולהפחית את הסיכון של מפתחי ה-OEM לתעשית הטלקום בפיתוחים כגון SS7 gateways, media/VoIP gateways, בקרי גישה למדיה, מתגים הממומשים בתוכנה (softswitches) ועוד. זאת מכיוון שהם יכולים לפתח את כל היישומים הללו על פלטפורמה אחת המתוכננת כך, שניתן יהיה לשדרג בה את הביצועים והתפוקות לפי הצורך של היישום ולפי מספר המשתמשים. האפשרויות הללו של מהירות ורוחב פס גבוהים הם חיוניים ליישומים חדשניים המשלבים מידע לניהול ושינוע נתונים.
ארכיטקטורת ה- MXP כוללת 21 חריצי הרחבה (SLOTS) ותומכת עד 18 מעבדים או שמונה רכיבי אחסון מבוזרים. כמו כן ה– MXP מיישמת את טכנולוגית "MESH SWITCH FABRIC” בנוסף לסטנדרט PICMG 2.16 .
"היופי שבארכיטקטורה הוא בכך, שהיא מאפשרת להשתמש בה ליישומים רבים ומגוונים משום שהתקשרות בין כל שני חריצים (סלוטים) אינה תלויה בסוג הפרוטוקולים במקומות אחרים בפלטפורמה. כך יכולים פרוטוקולי ATM, IP, ופריים ריליי לפעול בו זמנית ביחד עם עיבוד שיחות טלפון וניהול בסיס נתונים", אמר פול וירגו, מנהל השיווק לתחום התקשורת בחטיבת המחשבים של מוטורולה.
"למרות המצב הקשה של השוק כיום, החליטה מוטורלה לנקוט יוזמה ולפתח את הפלטפורמה כעת. אנחנו מאמינים, כי הצעד הזה יעניק לנו יתרון כאשר השוק יתחיל להתחמם: מוטורולה תקדים את מתחרותיה, בעוד האחרים יאלצו במקרה הטוב להגיב" אמר מייקל פיטרובונו, סגן נשיא למחקר בתחום הטכנולוגיה בחברת המחקר סטרלינג ריסרץ'.

תאריך:  16/09/2001   |   עודכן:  17/09/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il