חברת הנסיעות אופקים מציעה "ביטוח מחיר", למניעת המתנה למחיר טוב יותר של דילים לחו"ל ברגע האחרון.
מטיילים רבים מפסידים את הטיסה אל הנופש עקב המתנה למחיר טוב יותר של הרגע האחרון.
עם התגברות זרם הנוסעים לחו"ל אנו עדים לתופעה שבה אנשים ממתינים לרכישת טיול לחו"ל כמה שיותר קרוב למועד היציאה מהארץ, וזאת מתוך ציפיה לזכות ב"מחיר של הרגע האחרון". בחלק מהמקרים הם אכן מצליחים לזכות במחיר נמוך יותר, אך במקרים רבים הם נאלצים לוותר על הטיול כי ברגע האחרון לא נישאר מקום בשבילם.
כדי למנוע עגמת נפש זו יזמה חברת הנסיעות אופקים "ביטוח מחיר", לפיו לקוח יכול לקנות את עסקת הנופש שלו הרבה לפני מועד הטיסה והוא יהנה מהמחיר הזול ביותר שתפרסם החברה, טרם היציאה לנופש.
מספר שבתאי דניאל, סמנכ"ל אופקים: "היוזמה ל"ביטוח מחיר" נולדה עקב הפעמים הרבות בהם אנו נתקלים בלקוחות מאוכזבים, לאחר שהחמיצו את הטיול שלהם, אותו ניסו לקנות בדקה ה- 90/ ברגע האחרון. ב"ביטוח מחיר" אנו כוללים גם ביטוח בפני עליית שער הדולר, שהיום עומד אצלנו קפוא על 4.45 ₪, וכן אפשרות לביטול העיסקה תוך 3 שבועות ממועד היציאה לטיול."