X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קרן קיימת לישראל
▪  ▪  ▪

בימים אלה מופצת לכ-40 אלף בתי אב בישראל, השייכים לחוג ידידי קק"ל, חבילת תקשורת, שהוכנה במיוחד לרגל השנה החדשה. החבילה המיוחדת הוכנה בחברת "דאטה פרו דיירקט" הסוכנות המובילה בארץ לשיווק ישיר, שקק"ל נמנית עם לקוחותיה.
ידידי קרן קימת מקבלים שלוש פעמים בשנה חבילת דיוור, המכילה בדרך כלל מכתב אישי, עלון מידע ולוח אירועים, אולם בתוך החבילה מוצר ייחודי מסוגו, שנועד להקל עליהם להשתלב בשפע הפעילויות שמציעה קק"ל לחברים במשך ארבעת החודשים הקרובים.
המדובר בשילוב של לוח אירועים, תחת הסיסמא "כל הדרכים מובילות ליער", לוח שנה מגנטי ולצידו דפי מדבקות, בהם מצויינים האירועים המיוחדים שמציעה קק"ל, מדבקה לכל אירוע. המשתמש יכול להסיר את המדבקות האטרקטיביות בעיניו ולהדביקן על גבי הלוח, וכך יזכור בקלות את האירועים המועדפים עליו גם אם מתקיימים בעוד ארבעה חודשים. פשוט, יעיל לשימוש ולהגברת מעורבות וידידותי.
חוג ידידי קק"ל, "בשביל הירוק", קם במטרה לקרב את הציבור בישראל למורשת ולשורשים שלנו, לטבע ולכל הירוק הפורח מסביבנו. החוג הוקם לפני כשלוש שנים ומאז צמח והתרחב, ומספר החברים הנמנים עימו הולך וגדל.
החברות בחוג הידידים מעניקה לכל בני המשפחה מגוון רחב של אפשרויות לבילוי בחיק הטבע, טיולים רגליים ביערות, מופעים מוסיקליים תחת כיפת השמים, טיולים אופניים, הפעלות לילדים ועוד.
חברי החוג נהנים מעדיפות בהרשמה לאירועים ובקבלת מידע מוקדם על פעילויות קק"ל וכן מהטבות והנחות בלעדיות השמורות רק להם. ההצטרפות לחוג כרוכה בתרומה שנתית בת 50 ש"ח למשפחה או לבודד. התרומה מיועדת לנטיעת 5 עצים ביער ידידי קק"ל בבן שמן, לטיפוחו ולשימורו.
ממצאי הסקר שנערך בקרב חברי חוג הידידים, באמצעות חברת שילוב, הראו ממצאים מדהימים באשר לשביעות רצונם של החברים. בין היתר דיווחו 92% מחברי החוג (המהווים אחוזים גבוהים ביותר) כי הם קוראים את החומר שנשלח במסגרת הדיוור ואף טוענים שהחומר מעניין.
עוד דווח בסקר כי לוח האירועים שנשלח ע"י קק"ל נמצא כאטרקטיבי ביותר ובעקבותיו גם הנכונות להשתתף באירועי קק"ל ביערות. חברי החוג דווחו על שביעות רצון טובה מהחוג (8.2 מסולם של 1-10) בשל היותה של קק"ל גוף אידיאולוגי המחבר בין האדם לטבע ולידיעת הארץ.
יו"ר קק"ל, יחיאל לקט, אמר כי הוא רואה בהפעלת חוג הידידים דרך ייחודית ליצירת דיאלוג בין קק"ל לציבור בישראל וכי אין כמו לטייל בטבע כדי לטפח את אהבת הארץ.
פרטים נוספים על הצטרפות לחוג ידידי קק"ל, בשביל הירוק, ניתן להתקשר חינם: 1-800-350-550.

תאריך:  23/09/2003   |   עודכן:  23/09/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il