NCR בחרה במערכת של M-Tech לניהול סיסמאות.
חברת M-Tech המיוצגת בישראל ע"י נס טכנולוגיות, מסרה כי NCR בחרה במערכת P-Synch לניהול סיסמאות, מתוצרת M-Tech, על מנת לפשט את תהליך ניהול הסיסמאות של 29,000 משתמשים ברחבי תבל. באמצעות P-Synch הפחיתה NCR את נפח הקריאות למוקד התמיכה של החברה, הגבירה את הפרודוקטיביות של המשתמש, שיפרה את האבטחה בחברה והפחיתה את העלויות הכוללות של אדמיניסטרציה ותמיכה.
ביל פוסטל, מנהל שירותי ה-workgroup הגלובליים ב-NCR, ציין כי NCR העדיפה את M-Tech על פני ספקים אחרים בגלל גמישותו של P-Synch, קלות השימוש בו ויכולת הגידול (scalability).
הפריסה ב-NCR כוללת אינטגרציה בין P-Synch למערכת Remedy Ars, מערכת המעקב אחר קריאות של NCR. כאשר המשתמשים מבצעים איתחול של הסיסמה, או כאשר אנשי מוקד התמיכה מאתחלים את סיסמתו של מבקש הסיוע, P-Synch יוצר כרטיס Remedy מתאים. כרטיסים המשקפים פעולה מוצלחת נסגרים וזמיים לדיווח.
ל-M-Tech 3.5 מיליון משתמשים ברחבי תבל. לקוחות החברה כוללים, בין השאר, את החברות פורד, קימברלי קלרק, קיידנס, פייזר וחברות רבות נוספות.
NESS טכנולוגיות, החברה הגדולה בישראל לשירותי טכנולוגיית מידע (IT), מעסיקה כיום למעלה מ- 4,000 עובדים המתמחים בתחומי הפיתוח, הייעוץ והאינטגרציה. היקף המכירות השנתי שלה הוא כ- 300 מיליון דולר.