X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סיסקו
▪  ▪  ▪

סיסקו משיקה קו מוצרי טלפוניית IP לעסקים קטנים.
חברת סיסקו סיסטמס משיקה בימים אלה קו מוצרי טלפוניית IP המיועד לצרכים המיוחדים של עסקים קטנים עם עד כ- 120 עובדים. קו המוצרים החדש כולל את תוכנת המרכזייה CallManager Express, את תוכנת הדואר הקולי Unity Express ואת מוקד שירות הלקוחות IP Contact Center Express.
בועז מעוז, מהנדס מערכות לתחום טלפוניית ה- IP בסיסקו ישראל, אומר כי לעסקים קטנים יש צרכי תקשורת ייחודיים השונים מצרכיהם של ארגונים בינוניים וגדולים. "גם עסקים קטנים שרוצים לעבור לעולם ה- IP בתחום הטלפוניה, דורשים פתרון טלפוניה פונקציונלי, המנצל את תשתית הנתונים, שכבר קיימת בעסק הקטן, ללא צורך ברכישת מרכזיית טלפונים יקרה. סיסקו הבינה צרכים ייחודיים אלה ופיתחה את משפחת המוצרים הזו המותאמת בדיוק לצרכים של ארגונים קטנים".
CallManager Express (CME) הוא פתרון הטלפוניה של סיסקו לארגונים קטנים עם עד 120 שלוחות טלפון. מדובר במרכזייה המבוססת על מרכזיית ה-IP של סיסקו לארגונים בינוניים וגדולים, ה- CallManager, אולם בשונה ממנה, ה- CME אינו דורש שרת ייעודי, אלא מותקן על נתב סיסקו, הקים ממילא בארגון. CallManager Express זמינה כאופציית תוכנה בנתבי הגישה של סיסקו, כולל נתבי 1751, 1760, 26071, סדרת 3600 וסדרת 3700, ומודול שער הגישה הזמין במתג 4500 Catalyst. התוכנה תומכת במגוון טלפוני ה-IP של סיסקו.
ה- Unity Express הוא פתרון דואר קולי לארגונים קטנים עם עד 100 משתמשים.
מעוז מוסיף, כי על-מנת לרכוש פתרון טלפוניה לעסק קטן, ההשקעה היחידה שיש לבצע היא רכישת טלפונים ורשיון להפעלת המרכזיה: הנתב (שמשמש כמרכזיה וכמקשר לרשת בזק) - כבר קיים, רשת תקשורת, הכוללת מתגים - כבר קיימת, כך שההשקעה ברכישת פתרון טלפוניה הינה מינימלית. הקישור לרשת הבזק ייעשה באמצעות הנתב על-ידי ממשק אנאלוגי או דיגיטלי, בהתאם לצורכי הלקוח. יתרון נוסף קשור בתחזוקה של המרכזייה - ארגונים קטנים, אשר בדרך-כלל אינם משופעים באנשי טלפוניה ומחשוב, יכולים לרכוש את פתרון הנתונים והטלפוניה מספק שירות יחיד וממנו לקבל גם את שירותי התחזוקה.
מוצר משלים לעסקים קטנים הוא ה- IP Contact Center Express (IPCC Express), שקיים כבר למעלה מ-4 שנים, התומך בעד 150 מוקדנים. זה פתרון מוקד שירות לקוחות המציע מוקד פנימי (Help-Desk) או חיצוני לארגונים קטנים ובינוניים. הפתרון כולל פונקציות ניהול תורים, שירות ניתוב, תוכנת מוקדנים ותוכנת מפקח (Supervisor). ה-IPCC Express ניתן להטמעה כמוקד שירות פנימי לארגון, Help-Desk, או כמוקד שירות לקוחות חיצוני, לשירות לקוחות החברה.
סיסקו סיסטמס (www.cisco.com) הינה הספק המוביל למוצרי קישוריות ומתן פתרונות תקשורת מקצה לקצה. החברה, אשר הוקמה בשנת 1984 על-ידי קבוצה קטנה של מדעני מחשב מאוניברסיטת סטנפורד, גדלה מאז לחברת ענק המעסיקה מעל 38,000 עובדים, ואשר מוצריה מהווים היום 88% מתשתיות האינטרנט בעולם. הכנסות החברה לשנת הכספים 2002 הסתכמו ב- 20 מיליארד דולר. בשנת 1997 הקימה סיסקו מרכז פיתוח בישראל הממוקם בנתניה. מרכז הפיתוח עובד בשיתוף פעולה עם סיסקו אירופה האחראי על פעילות השיווק של החברה.

תאריך:  13/10/2003   |   עודכן:  13/10/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il