X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם כלל ביטוח
▪  ▪  ▪

חברת כלל ביטוח העבירה את מערך המחשוב שלה לאתר האירוח והגיבוי של קבוצת מד. המעבר למתקן חברת מד מבטיח לכלל ביטוח מיגון מקסימלי למערך המחשוב.
חברת כלל ביטוח העבירה במבצע בזק את מערך המחשבים המרכזי שלה למיתקן התקשורת והגיבוי של חברת מד. המעבר מבטיח מיגון מקסימלי למערך המיחשוב של כלל ביטוח. קבוצת מד סיפקה לכלל את מערך התשתיות, התקשורת והתחזוקה השוטפת הנדרש להקמת מערך המחשוב. הפתרון שסופק כולל תקשורת רחבת פס מגובה, שטח נרחב לאחסון מערך המחשוב ושירותי תפעול שוטפים.
ערן ברק, סמנכ"ל תחום IDC בקבוצת מד מסר, כי הבחירה של כלל בקבוצת מד היא עדות נוספת ליכולת הייחודית של הקבוצה להעמיד לרשות הלקוחות פתרון כולל . "היכולת שלנו להעמיד את תשתיות התקשורת לצד אתר ייחודי באיכותו שמספק שירותי מחשוב ותחזוקה שוטפת, והכל תחת מודל כלכלי, החוסך בהוצאות ההקמה והתפעול השוטף ומאפשר לארגונים גדולים כגון חברת כלל ליהנות מיכולות שלא היו קיימות בשוק המחשוב עד היום".
אודי פליישר מנהל מערכות המידע של כלל-ביטוח מסר, כי העברת אתר המחשוב המרכזי של כלל ביטוח בוצעה בהתאם להחלטות הנהלת החברה. "הנהלת כלל ביטוח קיבלה החלטה אסטרטגית להגן בצורה אופטימלית על מערך המחשבים, על מנת להבטיח המשך שירותי מחשב למבוטחים ולסוכנים. החברה לא הסתפקה בהקמת אתר גיבוי למערך המחשוב, אלא בנוסף, גם העבירה את אתר המחשבים המרכזי לאתר של חברת מד, כדי שיהיה מוגן בצורה הטובה ביותר." עוד מסר פליישר כי ההעברה תוכננה ובוצעה כך שמשך השבתת מערכות המידע של החברה יהיה קצר ככל האפשר. "שירותי המחשב חזרו לפעולה תקינה ומלאה תוך פחות מ-24 שעות, ואיכות השירותים לא נפגעה כלל, עד כדי כך שחלק מן המשתמשים במערכות המחשב, סברו שהעברת חדר המחשב נדחתה או בוטלה".
אודות קבוצת מד
קבוצת מד הקימה אתרי אירוח וגיבוי ברחבי הים התיכון איטליה, כריתים , יוון, תורכיה וישראל. האתרים הוקמו כחלק מפריסה כללית של החברה בים התיכון במסגרת פרוייקט נאוטילוס: רישות טבעת של סיבים אופטיים בין ארצות הים התיכון וקישורם ברשת סיבים עצמאית של החברה לאירופה וארה"ב. המתקנים מתאפיינים בתשתית ייחודית ושירותי DRP,BCP לארגונים גדולים. בעלי המניות בקבוצת מד הם טלקום איטליה, גלובסקום, כללקום, עורק וקמה תקשורת.
אודות חברת כלל ביטוח
חברת כלל ביטוח היא חברת הביטוח המובילה בישראל, ועוסקת בכל ענפי הביטוח ובשירותים פיננסים מגוונים. החברה משרתת את הציבור באמצעות אלפי סוכני ביטוח. מערך המיכון של כלל ביטוח מבוסס על מספר שרתים מרכזיים, ומערך תקשורת מורכב המשרת את פקידי החברה וסוכניה, בעבודתם השוטפת. בשנים האחרונות משקיעה קבוצת כלל ביטוח משאבים ניכרים בפיתוח מואץ של מערכות המידע שלה, כאמצעי אסטרטגי להגשמת יעדי החברה והשגת יתרון עיסקי בשווקים בהם היא פועלת.

תאריך:  03/11/2003   |   עודכן:  03/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il