חברת ה. שטרן משיקה בישראל את קולקציית תכשיטים המרכזית לסתיו 2004.
לרגל ההשקה תצא ה. שטרן בקמפיין פרסום בישראל בהשקעה של חצי מיליון דולר.
ישראל קורט מנכ"ל ה. שטרן ישראל מעריך כי הצרכנית הישראלית משקיעה 800$ בשנה בהשוואה לצרכנית הבינלאומית או לתיירת אשר משקיעה 1,500$ בתכשיטים לשנה. מידי חודש מצטרפים למועדון הלקוחות של ה. שטרן כ - 1,000 לקוחות.
רשת התכשיטים הבינלאומית ה. שטרן משיקה בימים אלו את קולקציית התכשיטים המרכזית לסתיו 2004. הקולקציה כוללת 16 סדרות חדשות בסימן הידור וחזרה למראות של שנות ה - 50. בפיתוח הקולקציה השקיעה רשת ה. שטרן בעולם 5 מליון$.
בחודשים נובמבר-דצמבר תתקיים בישראל ההשקה המיועדת למועדון לקוחות החברה ולכלל הצרכנים. ההשקה תיערך בשש חנויות הדגל של הרשת בארץ (קניון רמת אביב, מרכז עזריאלי, ארנה במרינה, גרנד קניון חיפה, הילטון ת"א ומצודת דוד בירושלים). בישראל משקיעה החברה בפרסום ובקידום מכירות נרחב אשר כולל את הפצת הקטלוג ל75,000- איש וכן פעילות מתחת לקו של בהיקף של כ - 100,000$. סה"כ היקף ההשקעה במסע הפרסום נאמד בכחצי מיליון דולר.
ישראל קורט, מנכ"ל רשת ה.שטרן בישראל מסר כי "רשת ה.שטרן העולמית החליטה לשלב קונספט חדשני בקטלוג - החדרת קולקציות "דגל" לצד הקולקציות החדשות. החלטה זאת נעשתה עקב העובדה כי תכשיטי ה. שטרן נתפסים כתכשיטים אופנתיים במיוחד המתחלפים תדיר כקולקציות ביגוד, ובאמצעות הקטלוג אנו רוצים להמחיש את העובדה כי אנו אמנם לא מפסיקים ליצור ולחדש כרשת תכשיטים כה אופנתית, אך אנו בהחלט שומרים על הקולקציות שהצליחו לאורך השנים, אשר לעולם עומדות במבחן הזמן.
השקת הקולקציה מלווה במסע פרסום הכולל תמונות מתוך הקטלוג אותו צילם כריסטופר מיקאוד, וכמו כן מלווה ההשקה בעיצוב מחדש של חלונות הראווה של חנויות החברה בברזיל ובכל המדינות בהן נערכת ההשקה במקביל.
מחירי פריטי הקולקציה החדשה נעים החל מ - 490 $.