X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם לוקהיד
▪  ▪  ▪

נחתם הסכם בין לוקהיד מרטין לבין טרנסטק, חברת בת של פורמולה ויז'ן בתחום התעופה.
ההסכם יספק פתרונות חדשים לניהול התנועה האוירית והקרקעית בשדות תעופה.
לוקהיד מרטין (NYSE: LMT ) וטרנסטק קונטרול, חברת בת של פורמולה ויז'ן (FVT:TASE) ,הודיעו על שיתוף פעולה במטרה לפתח הזדמנויות עסקיות חדשות בתחום מערכות שליטה ובקרה לניהול התנועה הקרקעית בשדות תעופה ובתחום מערכות שליטה לאבטחת מרכזי תעבורה.
על פי ארגון התעופה הבינלאומי, צפויה בשנים הקרובות עליה בתנועה האווירית, אשר תדרוש פתרונות חדשים לניהול תנועת המטוסים על הקרקע. כמו כן תהיה דרישה למערכות אבטחה בתחום התעופה והתחבורה על כל סוגיה.
"המכשול העיקרי להעלאת הקיבולת האווירית והגדלת מספר הטיסות של שדה תעופה הנו היכולת לפקח על המטוסים הנכנסים והיוצאים מתחומו" אמר דון אנטונוצ'י, נשיא
Lockheed Martin TSS (Transportation and Security Solutions). "למפעילי שדות תעופה נדרשים פתרונות טכנולוגיים אשר יסייעו להם בניהול השטח הקרקעי בשדה התעופה באופן בטוח ויעיל ובו בזמן במניעת חדירת רכבים או אנשים לא מורשים".
החברות מאמינות ששיתוף הפעולה ביניהם ישביח את הטכנולוגיות והניסיון שלהן בבקרה אווירית ומערכות אוטומציה, בהיתוך נתונים ואינטגרציה, בפתוח סנסורים ובמערכות תצוגה מתקדמות. טכנולוגיות אלו כוללות התמחות בתחומים הבאים: פיקוח תנועה קרקעית מדויק ביותר (איכון, זיהוי ועקיבה של מטוסים ורכבים על המסלולים) ומערכות בקרה אווירית עבור המגדל, אזור הטרמינל ונתיבי הגישה האוויריים לשדה התעופה. שתוף הפעולה מכסה פעילות בארה"ב ובשאר העולם.
"שיפורים עתידיים בניהול תנועה קרקעית ומערכות תעבורה דורשים פתרונות יצירתיים המבוססים על טכנולוגיות מתקדמות" אמר אנדי פטריצו'ק, סגן נשיא לענייני תוכניות תעופה Lockheed Martin TSS. "הסכם זה משלב את ההתמחות שלנו באנטגרציה ואוטומציה של מערכות , עם היכולות המתקדמות של טרנסטק במערכות שליטה ופיקוח, על מנת להציע ללקוחות שלנו פתרונות משולבים".
"אנו בטוחים כי שיתוף הפעולה בין לוקהיד מרטין לטרנסטק יציע טכנולוגיות חדשניות וכן יספק פתרונות מידיים וכלכליים לצרכים הדחופים של התעשייה בתחום בטיחות הטיסה וניהול התנועה הקרקעית", אמר שמחה אורנשטיין, נשיא ומנכ"ל טרנסטק קונטרול.
המטה הראשי של טרנסטק קונטרול, נמצא בהרצליה, ולה חברת בת בווינדזור , ארה"ב. החברה מספקת פתרונות בקרה, מוצרי עקיבה, סנסורים לזיהוי אופטי, סנסורים מבוססים על גלים מילימטרים, היתוך נתונים ומערכות לניהול והנחית תנועה קרקעית. לטרנסטק מעל 100 התקנות ברחבי העולם.
לוקהיד מרטין, נמצאת במרילנד- ארה"ב, מעסיקה כ 125,000 עובדים ברחבי העולם, ומתמחה בפיתוח, בעיצוב, פיתוח, ייצור ואינטגרציה של מערכות טכנולוגיה מתקדמת, מוצרים ושירותים.
Formula Vision טכנולוגיות (TASE: FVT) היא ספין-אוף מפורמולה מערכות (נסד"ק (FORTY: וחלק מקבוצת פורמולה. Formula Vision מנהלת אחזקות עבור חברות שבסיסן בישראל אשר עוסקות בפיתוח פתרונות בתחומי טכנולוגיית המידע לשווקים בינלאומיים. קבוצת פורמולה היא קבוצת התוכנה הגדולה בישראל ופועלת בישראל וברחבי העולם.: www.formulagroup.com.

תאריך:  03/11/2003   |   עודכן:  03/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il