X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נובל
▪  ▪  ▪

נובל רוכשת את חברת טכנולוגיית לינוקס המובילה SuSe ב- 210 מיליון דולר.
יבמ רוכשת מניות נובל ב- 50 מיליון דולר בנובל.
נובל מרחיבה את מחויבותה לקוד פתוח, והנה החברה הראשונה שמספקת פתרונות לינוקס מקיפים עבור הארגון - מהמחשב השולחני עד השרת
נובל תהיה חברת התוכנה היחידה בהיקף של מיליארד דולר עם הפצת לינוקס והצוות הטכני העולמי לתמוך בה
נובל/SuSe תהפוך לספקית הגדולה בעולם של פתרונות לינוקס ממחשב שולחני עד שרת ותמיכה טכנית
לקוחות ייהנו מתמיכה טכנית כלל עולמית לפתרונות לינוקס ארגוניים מחברה עם יותר מ- 20 שנות ניסיון בתחום מערכות הפעלה.
יבמ ונובל דנות על הרחבות להסכם המסחרי עם נובל/SuSe לתמיכה במחשבי IBM eServer
חברת התוכנה נובל הודיעה כי היא רוכשת את חברת הלינוקס SuSe, אחת מחברות לינוקס הארגוניות המובילות בעולם, תוך הרחבת יכולת נובל לספק שירותים ברמה ארגונית ולתמוך בפלטפורמת לינוקס.
עם מומחיות SuSe בקוד פתוח ופתרונות נובל המובילים בתחומי קישוריות, המלווים בשירותי תמיכה, הדרכה וייעוץ, תוכל נובל להציע מערכת הפעלה לינוקס וכל מרכיביה - מהשרת הארגוני עד המחשב השולחני - ולספק לארגונים בסיס לינוקס מאובטח, אמין ובשל.
נובל תשלם 210 מיליון דולר במזומן תמורת הרכישה. העסקה כפופה לאישורי רשויות ולהסכמי בעלי המניות. נובל צופה כי העסקה תושלם עד סוף הרבעון הראשון של שנת העסקים שלה (ינואר 2004).
הצעד האחרון בא בעקבות הרכישה באוגוסט של Ximian - מובילה בפתרונות לינוקס לשרתים ומחשבים שולחניים, ומוכיח את מחויבותה של נובל לספק ללקוחות מגוון מלא של פתרונות לינוקס. רכישות Ximian ו- SuSe מבססות את מחויבות נובל לקדם את מודל הקוד הפתוח ואת קהילת המפתחים שלו.
נובל גם הודיעה כי יבמ מתכוונת להשקיע 50 מיליון דולר במניות נובל. בנוסף דנות החברות על הרחבות להסכמים המסחריים בין יבמ ו- SuSe כדי להמשיך את התמיכה בלינוקס SuSe על מוצרי eServer ומוצרי תווכה של יבמ.
"בתגובה לבקשות לקוחות למיחשוב פתוח ומבוסס תקנים, נובל מממשת את החזון הרב פלטפורמי אותו אנו מקדמים מזה ארבע שנים, ולינוקס מהווה חלק יותר ויותר חשוב של אסטרטגיה זאת", אמר ג'ק מסמן, יו"ר ומנכ"ל נובל. "הרכישה של SuSe תשלים את יכולת נובל לספק פתרונות לינוקס ארגוניים ללקוחותינו, מהשולחן עד השרת. אין יצרן לינוקס אחר עם ניסיון במערכות הפעלה ויכולות תמיכה טכנית כפי שנובל יכולה לספק. נובל רותמת את משאביה כדי לסייע ללקוחות לאמץ לינוקס ביתר ביטחון, ונותנת להם את חופש הבחירה אותו מספקת לינוקס, בלי לדאוג האם פתרון קוד פתוח יכול באמת לשרת פונקציות ארגונית קריטיות".
"נובל מבינה את העוצמה של מיחשוב פתוח ומבוסס-תקנים, והתקדמה בכיוון זה בשנים האחרונות", אמר ריצ'רד סייבט, מנכ"ל SuSe. "חדירתה הגלובלית של נובל, מומחיותה השיווקית והמוניטין שלה בנושאי אבטחה, אמינות ותמיכה גלובלית ברמה ארגונית, הן בדיוק מה שחיפשנו כדי לקחת את לינוקס SuSe אל הרמה הבאה. התרשמנו גם מהנאמנות שלא תאומן וממומחיותם של לקוחות נובל ושותפיה העסקיים, ואנו צופים קדימה לאיחוד כוחות, כדי לעזור ללקוחות לזכות ביתרונות של לינוקס ולסייע לנובל להמשיך להרחיב את תפקידה בקהילת הקוד הפתוח".
היצע SuSe משלים את שירותי לינוקס של נובל.
היצע הלינוקס של SuSe כולל מגוון פתרונות שרתי לינוקס ופתרונות שולחניים, שנועדו לענות לצרכים מגוונים של ארגונים שונים. מהדורה 8 של שרת לינוקס SuSe ארגוני מספקת מגוון שירותי ליבה של קישוריות, עם תכונות הזמינות הגבוהה והסקלאביליות הנדרשות עבור סביבות קריטיות.
SuSe היא חברת לינוקס ארגונית מובילה באירופה. בנוסף, דרך קשריה עם קונקטיבה וטורבולינוקס, SuSe מובילה גם באמריקה הלטינית ואסיה, בנוסף להיותה אחת מספקיות לינוקס המובילות לארגונים בארה"ב וקנדה.
ערוצי השיווק והמכירות הגלובליים של נובל, יכולות תמיכה טכנית מוכחות ואמינות, כמו גם קשרי נובל ו- SuSe עם שותפים מרכזיים כמו יבמ, אורקל, SGI, פוג'יטסו סימנס, דל, אינטל, AMD, SAP, HP, ואחרים, מספקים רשת עסקית חזקה לקידום אימוץ מהיר של לינוקס ברחבי העולם.
אסטרטגיית לינוקס של נובל
רכישת SuSe תהיה צעד חשוב במאמצי נובל להאיץ אימוץ ארגוני של לינוקס. נובל החלה לבנות פתרונות עבור לינוקס בתחילת 2000, כאשר סיפקה את טכנולוגיית הדגל שלה eDirectory על לינוקס.
באפריל השנה הודיעה נובל כי היא תאפשר בעתיד לכל השירותים הרצים על מערכת ההפעלה NetWare שלה, לרוץ על גרעיני NetWare ולינוקס עם המגוון המלא של התמיכה הטכנית העולמית של נובל.
באוגוסט רכשה נובל את Ximian עם פתרונות ניהול לינוקס שולחני מובילים ומנהיגות בהובלת החזון לקידום לינוקס שולחני והאפשרות של יישומי דוט.נט של מיקרוסופט לרוץ על לינוקס.
בספטמבר הכריזה נובל על גרסת בטא פתוחה של שירותי לינוקס Novell Nterprise (NLS) - היצע הרץ על לינוקס של SuSe ו- Red Hat ומספק מגוון של שירותי קישוריות לסביבות לינוקס.
יבמ, HP ודל רכשו רישוי לטכנולוגיית NLS לשיווקה ללקוחותיהן.
עם לינוקס SuSe מרחיבה נובל את כיסויה למפתחים ובתי תוכנה המחפשים פתרון לינוקס מלא. הודעתה של נובל על רכישת SuSe מחזקת את היצע לינוקס המבוסס של נובל, באפשרה לנובל להפיץ את פלטפורמת לינוקס התשתיתית עצמה, בנוסף לשירותי ערך מוסף רבים ללינוקס אותם נובל כבר מספקת.
"בחרנו ב- SuSe מפני שהיא מובילת שוק ברורה בטכנולוגיית לינוקס עבור הארגון", אמר מסמן. "עם רכישה זאת תהיה נובל חברת התוכנה היחידה בהיקף של מיליארד דולר שהנה בעלת הפצת לינוקס, ומערכת כלכלית (אקו סיסטם) עולמית סביבה. צוות טכני עולמי של יותר מ- 600 איש הוכשר לתמוך בלינוקס. הרכישה של SuSe משלימה את מערך הטכנולוגיות שלנו מהמחשב השולחני עד השרת הארגוני".
אודות נובל
נובל היא ספקית מובילה של פתרונות מידע, המספקים ניהול זהויות מאובטח (Novell Nsure), פיתוח יישומי אינטרנט (Novell eteNd), ושירותי רשת רב פלטפורמיים (Novell Nterprise) - כולם נתמכים ע"י ייעוץ ושירותים מקצועיים (Novell Ngage).
חזון ה- one Net של נובל - עולם ללא גבולות מידע - עוזר ללקוחות לממש את הערך של המידע שלהם באופן מאובטח וכלכלי.

תאריך:  04/11/2003   |   עודכן:  04/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il