בייגל בייגל בקמפיין טלוויזיה מיוחד לנשנושים.
ועכשיו אפשר לאכול יותר נשנושים…
קטגוריית חטיפי הקרקר בישראל נאמדת בכ- 55 מיליון ש"ח בשנה. בייגל בייגל מובילה את הקטגורייה עם המותג נשנושים ושולטת על 48% מנתח השוק.
בייגל בייגל, המובילה את תחום חטיפי הקרקר עם 48% נתח שוק (כספי, נתוני אוגוסט 2003) ממשיכה את קמפיין הממקרקר" עם קמפיין מבצע מיוחד, איתו כיף יותר להתמכר לנשנושים.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-רבנאי Saatchi & Saatchi, כולל סרטון טלוויזיה שיעלה ביום רביעי, 5.11.03, למשך שבועיים, בערוץ 2, ערוץ 10 ובערוץ 24 ומציע מבצע ייחודי במסגרתו קונים שתי אריזות של נשנושים ומקבלים במתנה שני נקטרים של פריגת. המבצע מתקיים במהלך חודש נובמבר ברשתות השיווק ובחנויות המובילות ומחבר בין שתי חברות מובילות בתחומן.
לדברי לאה אננבורג, מנהלת מותג בייגל בייגל, "הקמפיין לנשנושים ממשיך את ההצלחה השיווקית של המותג המוביל את קטגוריית המיני קרקרים, ומחבר אותו לנקטר פריגת שהינו מוצר משלים לצריכת נשנושים ולפריגת ומחבר בין שני מותגים מובילים בתחומם".
פריגת מובילה את קטגוריית הנקטרים בישראל, עם נתח שוק של 35%. הטעמים המובילים הינם לימון נענע, תפוזים, תפוחים ואגס קיווי שהושק לאחרונה.
משרד הפרסום באומן-בר-רבנאי Saatchi & Saatchi
סופרוויזר וקריאייטיב: יאיר זיסר
ארט דיירקטינג: יונתן בלידן
קופירייט: אסף כץ
פלנינג: רוני שביט
סופרוויזר: איריס פריד-מייזל
תקציביאית: מיכל פרסי-להב
מפיקת משרד: נטלי שזר.
מנהלת מחלקת הפקה: דורית גווילי
במאי ומפיק: אייל גפן
מפיק בפועל: אמיר מלמד