X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מלם
▪  ▪  ▪

מלם תקשורת ומחשבים מקבוצת מלם קיבלה את הנציגות הבלעדית של MetaStorm בישראל.
מלם תקשורת ומחשבים מקבוצת מלם הודיעה כי קיבלה לאחרונה לידיה את הנציגות הבלעדית של חברת MetaStorm, יצרנית מערכת ה e-Work, בארץ.
מערכת ה-e-Work נחשבת לאחת המובילות בתחום ניהול תהליכים עסקיים - BPM - בעולם. מנתונים שפרסמה חברת המחקר גרטנר עולה כי עד שנת 2005 יישמו 90% מהארגונים בגודל בינוני ומעלה מערכות BPM, וארגונים שלא יעשו זאת יפסידו במערכה העסקית מול מתחריהם. על פי ריבוע הקסם של גרטנר שפורסם בחודש מאי האחרון, MetaStorm הנה אחת מארבע החברות המובילות בעולם בתחום ה-BPM.
מלם תקשורת ומחשבים הכשירה לאחרונה צוות של מהנדסי תעשייה וניהול לקראת כניסה לארגונים, לשם בחינת התהליכים בארגון והגדרת התהליך בעזרת מערכת ה e-Work מבית MetaStorm. עוד לפני החתימה הרשמית עם MetaStorm השלימה מלם תקשורת ומחשבים התקנה של המערכת בחברה ביטחונית במרכז הארץ, וכיום המערכת נמצאת בתהליכי פיילוט מתקדמים במספר גופים גדולים נוספים. ממלם נמסר כי בפרוייקטים עליהם עובדים בימים אלו ניתן לראות ROI מיידי ביישום מערכות BPM.
חיים אינגר, סמנכ"ל טכנולוגיות במלם תקשורת ומחשבים, מציין: "לאחרונה הבחנו כי חל שינוי בארגונים רבים בכל הקשור לפעילות המנמ"ר. בשנים האחרונות עיסוקו העיקרי של המנמ"ר היה לספק שירותי IT ממוקדי משימה. לאחרונה הבינו מנמ"רים רבים כי תפקידם הוא לספק את הצרכים העסקיים של הארגון. הדבר מתבטא בהפסקה כמעט מוחלטת של רכישת יישומים חדשים, ובניסיון מעמיק להבין את התהליכים העסקיים המניעים את הארגון ולהטמיע אותם במערכות הקיימות".
אינגר הוסיף כי בשנתיים האחרונות יש בעולם מגמה בולטת, לפיה ארגונים רבים שוכרים חברות יעוץ לביצוע Business Process Review (BPR) כשלב ראשון, ויישום מערכות Business Process Management (BPM) לניהול התהליכים העסקיים בשלב הבא.
קים לוין, סמנכ"ל שווק בין לאומי בחברת MetaStorm מציין: קיימת מגמה גוברת להתמקדות בתהליכים העסקיים המייחדים את הארגון, ובעיקר אותם תהליכים אשר מספקים לארגון ערכים מוספים. היכולת של הטכנולוגיה המוצעת על-ידי MetaStorm לניהול תהליכים עסקיים תוך הקלה על היעילות והגברת השקיפות והגמישות העסקית הופכות אותה לבעלת השפעה מיידית על התהליכים המרכזיים בארגון. מלם תקשורת ומחשבים הינה שותפה אידיאלית לאור הידע המעמיק של החברה באקלים העסקי המקומי. אנו מצפים לשיתוף פעולה מוצלח וארוך טווח.
חברת MetaStorm הינה ספק מוביל של מערכות למחשוב, ניהול ובקרת תהליכים עסקיים. MetaStorm מסייעת לארגונים להגיע ליתרון תהליכי ארגוני, תוך השגת רמה גבוהה של ביצועים עסקיים, הנובעת מייעול, בקרה וגמישות בתהליכים. עם התמקדות על תהליכים מורכבים ייחודיים לארגון - לקוחות החברה, המונה מעל 600 לקוחות בסקטור התעשייתי, פיננסי, עסקי וממשלתי משיגים החזר השקעה מהיר ויתרון תהליכי ייחודי בתחומים מגוונים כגון שירות לקוחות, פעילות שרשרת האספקה, ניהול סיכונים ובתחום התפעול הפנימי.

תאריך:  07/12/2003   |   עודכן:  07/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il