X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת הצורפים
▪  ▪  ▪

רשת "הצורפים" נכנסת לראשונה לתחום התכשיטים:
תמכור בחנויות הרשת ותייצא לחו"ל תכשיטי כסף בשילובים עם אבנים יקרות ותקים פס ייצור נפרד מזה של כלי הבית בהשקעה
של מיליון ש"ח.
הקולקציות ששמות דגש על עיצובים ודגמים חדשניים וקלאסיים עוצבו במסגרת שיתוף פעולה של החברה עם תלמידי מגמת הצורפות של שנקר ומעצבים מאיטליה.
לדברי דורון מרדינגר מבעלי הצורפים:"הכניסה לתחום התכשיטים הינה המשך טבעי לקו עיצוב ופיתוח כלי הכסף של הצורפים המביאים לידי ביטוי את היכולות והידע של החברה בתחום ומשקפים את הערכים העומדים מאחורי המותג: איכות, חדשנות, קלאסיות, נצחיות, ויוקרה".
רשת "הצורפים" המתמחה בעיצוב, פיתוח וייצור כלי כסף טהור, נכנסת לראשונה מאז הוקמה לפני 52 שנים לתחום התכשיטים, ותקים לשם כך פס ייצור נפרד בעלות של כמיליון שקל.
צפי המכירות של הרשת לשנה הראשונה בעקבות החדירה לקטגוריה החדשה הנו גידול של 20% בהיקף המכירות של הרשת בארץ.
ליין התכשיטים שיימכר הן בחנויות הרשת בארץ והן בחנויות יוקרתיות ברחבי אירופה וארה"ב, יכלול עיצובים מכסף טהור וזהב בשילוב עם אבנים יקרות וחצי יקרות בקונספט ייחודי שטרם נראה כמותו בארץ, ונוצר בזכות שיתוף פעולה של החברה עם תלמידי מגמת הצורפות בשנקר ומעצבים מובילים מאיטליה.
דורון מרדינגר מבעלי רשת "הצורפים" מסר כי: "ההחלטה להיכנס לתחום התכשיטים, הינה החלטה אסטרטגית המאפשרת לרשת "הצורפים" לפתוח בפני לקוחותיה קטגוריה חדשה של מוצרי כסף בסטנדרטים הגבוהים ביותר להם הם רגילים ואף לפנות לקהלי יעד חדשים".
לדבריו: "יצירת קולקציות התכשיטים היוקרתיות והייחודיות הינה המשך טבעי לקו עיצוב וייצור כלי הכסף של הצורפים המביאים לידי ביטוי את היכולות והידע של החברה בתחום העובר בירושה מאב לבן ומשקפים את הערכים העומדים מאחורי המותג: איכות, חדשנות, קלאסיות,נצחיות ויוקרה".
עוד הוסיף מרדינגר כי: "בשנים האחרונות נוצרה בארץ לגיטימיות לאופנה זולה ולא איכותית של תכשיטי כסף כתוצאה מחוסר ידע בעיבוד החומר והעיצובים הקיימים כיום בשוק חוטאים לחומר ואינם מוציאים את תכונותיו המדהימות".
לדבריו: "הצורפים" ביכולתה רבת השנים, מוציאה את העיצוב מהחומר כראוי, והינה החברה הראשונה בישראל שפיתחה ליין של תכשיטים המותאמים לחלקי הגוף שלא מטופלים במסגרת ההיצע הקיים כיום בשוק".
הליין מציע מגוון תכשיטים הן לגברים והן לנשים כגון: טבעות, צמידים, ענקים, צמידי זרוע, חגורות לבטן ועוד, עשויים כסף טהור וכסף בשילובים עם זהב ואבנים יקרות וחצי יקרות שמחירם נע בין 100$ ל - 1000$.
לדברי דורון מרדינגר: "ליין התכשיטים הינו חלק מאסטרטגיית ה"טוטל קונספט" של הצורפים ששמה דגש על תפיסת כלי האירוח כתכשיטי בית,ולכן השקתו בהתאמה לכלי הבית הינה מתבקשת ויוצרת ערך מוסף עבור הלקוחות".
לדבריו: "מחקרי שוק וסקרים שעשינו בקרב קהל היעד העלו כי הנשאלים גילו מודעות גבוהה ליתרונות מוצרי הכסף כמו ערכם הגבוה שנשמר עם השנים. הרוב המכריע של הנשאלים הצהיר כי מוצר עשוי כסף הוא קלאסי ואינו נמאס וראו בו פונקציות של רכוש יקר המהוה חלק מסגנון חיים ובמרוצת השנים הופך להיות אישי ובעל ערך רגשי יקר".
כחלק מהיערכות הרשת לשיווק והחדרת התכשיטים לשוק, וכהמשך ישיר לקולקציית כלי הפורצלן שהושקה לאחרונה, שינתה הצורפים את עיצוב האריזות והשקיות לצעיר, עדכני ואופנתי יותר ועשתה מתיחת פנים ללוגו החברה.
צבע האריזות שעל פי תפיסת החברה מהוות חלק בלתי נפרד מהמוצר, הוחלף מירוק לסגול משולב עם לבן, ואותיות הלוגו המעוגלות הוחלפו לאותיות בקווים ישרים ונקיים בעיצוב צעיר ואופנתי יותר.
לדברי מרדינגר: "בייצור האריזות החדשות המעוצבות ומיוצרות בקפידה ובהידור רב, הושקעו משאבים רבים על מנת להתאימן מבחינה רעיונאית ומבחינה עיצובית לקולקציות החדשות, והצבע הסגול נבחר בשל היותו מזוהה עם ערכים כמו רוחניות, אצילות, מלכותיות וכד".
עוד הוסיף מרדינגר כי: "פיתוח ליין התכשיטים כמו פיתוח קולקציית כלי הפורצלן שהושקה לאחרונה והשקת האריזות החדשות, מביאים לידי ביטוי את חדשנותה של החברה, היוצרת מזה שנים ארוכות מובילות בשוק כלי הכסף בארץ והצלחה חסרת תקדים בעולם".
בית הצורפים הוקם בשנת 1952, מונה 11 סניפים ונמצאת בבעלות משפחת מרדינגר. הרשת מגלגלת מחזור של כ - 100 מיליון שקל בשנה ומייצאת את מוצרי החברה לארה"ב ולאירופה.

תאריך:  09/12/2003   |   עודכן:  09/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il