X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דאטה פרו
▪  ▪  ▪

דאטה פרו דיירקט הצטרפה לרשת פרוקסימיטי הבינלאומית
המנהל המסחרי של רשת פרוקסימיטי העולמית, מאט מיילדנהול, הגיע לישראל במיוחד לבוקר עיון תחת הכותרת "אמנות הפיתוי 1:1", בו מכריזה החברה הישראלית על הצטרפותה לרשת הבינלאומית, תוך שינוי שמה מדאטה פרו דיירקט לדאטה פרו פרוקסימיטי.
דאטה פרו פרוקסימיטי היא החברה המובילה בישראל בשיווק ישיר (Direct), תחום המשלים את הפרסום בכל הקשור להנעת הצרכן 1:1 (Advertising for Direct Response). תחום זה, המתרכז בעיקר בשיטות המוכרות של דיוור ישיר (פיזי או דוא"ל), טלמרקטינג וקד"מ, העוסק בין השאר גם בהפעלת מועדוני לקוחות, מתרחב בשנים האחרונות באופן דרמטי גם לכלים של SMS ואינטרנט.
בשנים האחרונות תפסו סוכנויות השיווק הישיר בעולם נתח של 55% מתקציבי הפרסום והשיווק של הפירמות, מוסר עודד רוזן, יו"ר חברת דאטה פרו פרוקסימיטי.
רשת פרוקסימיטי (Proximity) הבינלאומית נוסדה בשנת 2000, בשאיפה להפוך לרשת הבינלאומית המובילה בעולם לשיווק ישיר, באמצעות שיתוף-פעולה ושיתוף המידע וההתמחויות של סוכנויות השיווק הישיר הטובות ביותר בעולם. לפרוקסימיטי כיום סניפים ב39- מדינות בעולם. כל סוכנות מקיימת יחסי גומלין עם הסוכנויות האחרות ברשת, יחסים שבאים לידי ביטוי בשיתוף מידע שימושי בין הסוכנויות, בניהול קהילות מקצועיות ופורומים באינטרנט ועוד.
בנוסף, מאפשר הדבר לרשת לנהל תקציבי פרסום עולמיים של מותגים מובילים, כגון Shell, HP, VW, פפסי ואחרים.
מבין סוכנויות השיווק הישיר בישראל, נבחרה כשותפה ברשת חברת דאטה פרו דיירקט, לאור היכולות והביצועים שהפגינה, הן שיווקית והן קריאטיבית. חברת דאטה פרו דיירקט נוסדה ב1994- על-ידי עודד רוזן (המייסד והבעלים לשעבר של חברת A B Data ישראל). במהלך 1998, לאחר בדיקה ממצה של שוק השיווק הישיר בישראל, רכשה חברת הפרסום העולמית BBDO Worldwide 30% ממניות דאטה פרו דיירקט.
דאטה פרו פרוקסימיטי מובילה בשוק השיווק הישיר בישראל ומנהלת תקציבים בסכום כולל של למעלה מ80- מיליון ש"ח. עם לקוחותיה: חברת שופרסל, קווי זהב, אל-על, חוגלה-קימברלי, גרבר, מי עדן, פייזר, וולוו, קק"ל, הרוח הישראלית, רשות הדואר, מפעל הפיס, מייקרוסופט, לשכת עורכי הדין ואחרים. החברה מנהלת את תקציבי השיווק הישיר של הפירמות ומבססת את תוכניות השיווק על המדיות הישירות, תוך התמקדות בדיוור ישיר, פרסום באינטרנט, מדיות אינטראקטיביות, קד"מ, ירידה לשטח, אינסרטים, ניוזלטרים, עיתוני לקוחות וטלמרקטינג.
מנכ"לית החברה היא יולה הררי-ברזם, המלווה את החברה מיום הקמתה. לדבריה: "הצטרפות החברה לרשת פרוקסימיטי העולמית תהווה מנוף לחבירה ללקוחות בינלאומיים נוספים ולאימוץ שיטות חדשניות למכירה ולשמירה על נאמנות הלקוחות, הנהוגות בסוכנויות הרשת הבינלאומית".

תאריך:  11/12/2003   |   עודכן:  11/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il