X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם BMC Software
▪  ▪  ▪

BMC Software מספקת ניהול נתונים הטרוגני מעמדת ניהול יחידה.
BMC מאפשרת למחלקות IT להפחית עלות כוללת של IT ופעילויות עסקיות על-ידי ניהול יותר נתונים עם פחות משאבים.
כשהיא מרחיבה עוד יותר את הובלתה בת שבע השנים בשוק מתקני ניהול נתונים, הכריזה BMC Software, המתמחה בניהול ארגוני, על האינטגרציה האמיתית הראשונה של מסדי נתוני מיינפריים לתוך עמדת ניהול SmartDBA של החברה, עם השקת ביצועי מערכת SmartDBA ל-DB2.
בועז פרלמן, מנהל הפעילות העסקית של BMC Software בישראל, אומר כי הודעה זו מהווה ציון דרך חשוב ללקוחות היכולים עתה לנהל את מסדי נתוני המיינפריים והמערכות המבוזרות שלהם בשימוש בעמדה אחידה מבוססת Web.
BMC Software היא הספקית היחידה היכולה לענות לאתגר של ארגוני IT לניהול הסביבות שמורכבותן גדלה, על-ידי אספקת היכולת לניהול כל מסדי הנתונים העיקריים (DB UDB למיינפריים ופלטפורמות מבוזרות, אורקל, סייבייס ושרת SQL) מעמדה אחת מבוססת Web.
בועז פרלמן מציין כי אסטרטגיית ניהול נתונים ארגוניים משולבת זאת מספקת תהליך מעגל סגור לזיהוי יזום, מניעה ופתרון בעיות מסד נתונים לפני שהן משפיעות על העסק. כתוצאה יכולים ארגוני IT לנהל טוב יותר מה שחשוב ביותר - את הנתונים המניעים את העסק שלהם.
"כדי שעסקים ישלבו ביעילות פעילויות ושירותי ה- IT עם יעדים עסקיים, הם חייבים להתחיל עם קבלת שליטה על תשתית ה- IT שלהם, ונתונים הם רכיב מרכזי של כך", אומר בועז פרלמן. "אנו מתבססים על ההיצע שלנו בניהול נתונים כדי לספק ללקוחותינו פתרונות המעצימים IT לאספקת ערך עסקי אסטרטגי. התוצאה הסופית ללקוחותינו היא פריסה מהירה של כלים וזמן קצר יותר להשגת ערך, אשר יאפשרו להם לנהל טוב יותר את נתוניהם ואתגרי ה- IT שלהם לביצועים עסקיים אופטימליים".
הכרזה זו מבטאת ציון דרך חשוב בתוכנית האב של BMC Software להפחתת עלות ניהול נתונים לרוחב הארגון. היעד של יוזמה זו הנו לספק רמות עמוקות יותר של פעילות בין מערכתית ואינטגרציה בין כלי ניהול למיינפריים ומערכות ניהול מסדי נתונים מבוזרים, על-ידי גישורם עם עמדת וטכנולוגיות SmartDBA מבוססות Web של החברה.
עם השקת ביצועי מערכת SmartDBA ל-DB2 מרחיבה BMC Software את התפקודיות המתקדמת שהיא מספקת לניהול DB2 על מערכת הפעלה Z לעמדת ה-SmartDBA. בכך מפחיתה BMC Software את הצורך של חברות להחזיק מומחים עבור כל מסד נתונים, על-ידי מינוף מערך כישורי מנהלן מסדי נתונים (DBA) לרוחב מסדי נתונים מרובים.
BMC Software מיוצגת בישראל על ידי חטיבת ניהול מערכות של מטריקס.
BMC Software www.bmc.com הנה ספקית מובילה של פתרונות ניהול ארגוני. פתרונות אלה מאפשרים לארגונים לנהל את תשתית ה- IT שלהם מנקודת מבט עיסקית. באספקת ניהול שירותים עסקיים (BSM), מקיפים פתרונות BMC מערכות ארגוניות, אפליקציות, בסיסי נתונים וניהול שירותים.
במרכזי הפיתוח של BMC בישראל (תל אביב ותל חי) מעסיקה החברה כ-470 עובדים האחראים לפיתוחם של מספר קווי מוצרים מובילים המיושמים על ידי הגופים הגדולים במשק.
תאריך:  11/12/2003   |   עודכן:  11/12/2003
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il