X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יפאורה תבורי
▪  ▪  ▪

יפאורה תבורי גאה להציג: מיץ פז עכשיו בטעם עשיר במיוחד, עם תוספת ויטמין C ובבקבוק חדש ונוח למזיגה.
מיץ פז החדש מועשר בויטמין C, ומשווק מהיום בבקבוק 1.5 ליטר חדש נוח למזיגה בעל פייה רחבה.
יפאורה תבורי מכריזה על מהלך שיווקי חדש במותג מיץ פז במסגרתו הועשר המשקה בויטמין C, שודרג הבקבוק לבקבוק חדש בעל פיה רחבה, עודכן הלוגו, ותוויות הסדרה עוצבו מחדש.
כמו כן, במסגרת שדרוג מיץ פז 1.5 ליטר במשקאות הדיאט נעשה שימוש בממתיק סוכרלוז-ממתיק דל קלוריות היחידי שמקורו בסוכר הטבעי ולכן הינו בריא יותר וללא טעם לוואי.
מושי כהן, מנהל השיווק של יפאורה תבורי, אמר היום כי שדרוג המותג מיץ פז עונה על הצורך למשקה בסטנדרט איכות גבוה במחיר אטרקטיבי. לדברי כהן מטרת המהלך נועדה להשיג באמצעות מיץ פז נתח שוק של כ-10% מקטגורית המשקאות הקלים הלא מוגזים .
על שדרוג המותג מיץ פז
במסגרת שדרוג המותג מיץ פז נעשה מעבר לבקבוק 1.5 ליטר עם פייה רחבה, כל מוצרי הסדרה הועשרו בויטמין C ועוצבו מחדש הלוגו ותויות המוצרים.
בנוסף, בסדרת הדיאט נעשה שימוש בממתיק סוכלרוז- ממתיק דל קלוריות ללא טעם לוואי.
סוכלרוז הינו הממתיק היחידי שמקורו בסוכר טבעי ולכן הינו בריא יותר וללא טעם לוואי. הדיאט מאושר ע"י אגודת אייל - האגודה הישראלית לסוכרת, וסמל האגודה מוטבע על תוית הבקבוק.
על המותג מיץ פז - מאז 1933
מיץ פז יוצר לראשונה בשנת 1933. מזה שנים רבות לא נתמך המותג ויחד עם זאת הוא עומד עד היום בתחרות מול מותגים המלווים בהשקעה פרסומית רחבת היקף. המותג נהנה מחוזק תדמיתי רב שנים שמקורו בנאמנות הצרכנים ותפיסתם את איכות המוצר.
חלוקת שוק המשקאות הקלים על-פי מותגים (נילסן אוקטובר 2003, ששת החודשים האחרונים במונחי ליטרים)
מיץ פז- 6%
ספרינג-10%
קריסטל-12%
תפוזינה- 20%
ג'אמפ - 11%
פריגת- 25%
אחרים- 16%
על המראה החדש של מיץ פז
בסדרת מיץ פז המשודרגת נעשה שינוי בבקבוק ה-1.5 ליטר. הבקבוק שודרג לבקבוק בעל פייה רחבה. בנוסף, נעשה שינוי בעיצוב התווית והלוגו תוך הסתמכות על הלוגו המוכר והמזוהה.
הלוגו החדש והתוויות עוצבו על-ידי סטודיו אדלר.
על מחיר מוצרי סדרת מיץ פז
מחיר בקבוק 1.5 ליטר: 3.50-3.95 שקל.

תאריך:  21/12/2003   |   עודכן:  21/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il