X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם EMC
▪  ▪  ▪

פלאפון בחרה ב-EMC2 להקמת פרוייקט אחסון וגיבוי מידע הגדול בהיקפו במזרח התיכון.
היקף הפרוייקט מעל ל-80 טרה-בייט נפח נתונים.
במסגרת ההסכם, תותקן לראשונה בישראל מערכת ה-EMC DMX 3000
EMC הודיעה כי נבחרה על-ידי חברת פלאפון תקשורת להקים עבורה פרוייקט אחסון מידע, בהיקף הגדול ביותר שנעשה עד כה במזרח התיכון.
מדובר בפרוייקט אחסון, גיבוי מידע ויכולת התאוששות מאסון (DRP), אשר יכלול נפח נתונים של מעל ל-80 טרה בייט, ויגבה את פעילותן של כל המערכות הקריטיות בחברה, עם דגש על מערכות הבילינג של אמדוקס, בהן תעבורת הנתונים היא רבה במיוחד.
גיבוי הנתונים יבוצע בין שני אתרים מרוחקים של החברה (כ-XX ק"מ אחד מהשני) באמצעות מערכות ותוכנות EMC לשכפול נתונים סינכרוני.
במסגרת ההסכם, רכשה פלאפון את מערכת ה-Symmetrix DMX 3000, כאשר זוהי הפעם הראשונה בה חברה ישראלית רוכשת מערכת מסוג מתקדם זה עם נפח נתונים כה רב.
ההגנה על המידע הארגוני וניהול הנתונים במערכות האחסון יבוצעו על-ידי תוכנות SRDF ,Time-Finder ומשפחת ה-Control Center של EMC.
"שלמות הנתונים וההגנה עליהם הם תנאי לקיומה של כל חברה בעידן המודרני, בפרט כאשר מדובר בחברת תקשורת גדולה כמו פלאפון, בה תעבורת הנתונים עצומה, ורווחיה של החברה נגזרים ישירות מזמינות נתוני הבילינג", אומר נחמן פרילינג, מנהל אגף תשתיות ותקשורת בפלאפון תקשורת, "בחירתנו בפתרון המתקדם ביותר בתעשייה כיום, מבטאת ביתר חוזקה את המובילות הטכנולוגית שלנו בתחום הטלקום בישראל".
דוד הכהן, סגן מנהל סניף EMC ישראל מוסיף: "הפתרון שרכשה חברת פלאפון נמצא בחזית הטכנולוגיה כיום בעולם, מה שמשייך אותה לקבוצה של חברות גלובליות מובילות בתחומן אשר רכשו לאחרונה פתרונות דומים מבית EMC".
מערכת ה-Symmetrix DMX 3000 מגדירה מחדש את תחום הקצה העליון של מערכות האחסון מבחינת ביצועים, יכולת גידול, פונקציונאליות ויכולות קישוריות. מערכת זו מציעה נפח אחסון חסר תקדים של 84 טרה-בייט, עד 128 ג'יגה בייט זיכרון פנימי, רמת ביצועים חסרת תקדים של 64 ג'יגה בייט לשניה, כאשר החידוש המהפכני ביותר הוא שהמערכת מצוידת בממשק רב ערוצי חדש התומך במקביל במספר פרוטוקולים:
iSCSI - לחיבור ישיר של שרתים למערכת אחסון מרכזית בפרוטוקול ה-iSCSI ללא כל צורך בקופסאות המרה. השימוש ב-iSCSI מוזיל את העלויות של תהליכים כמו קישוריות וקונסולידציה של שרתים Gigabit Ethernet - לחיבור SRDF Over IP, כולל מנוע כיווץ נתונים, ללא כל צורך בקופסאות המרה חיצוניות.
2GB Ficon - לחיבור מערכות Mainframe IBM החדישות ביותר.
חברת EMC2 היא המובילה העולמית בתחום תוכנות, מערכות, רשתות ושירותים מקצועיים בתחום אחסון המידע. EMC2 מספקת פתרונות אחסון מרושתים אוטומטיים (Automated Networked Storage), המאפשרים לארגונים מכל גודל ומכל מקום בעולם לנהל מידע, לשתף אותו ולהגן עליו באופן יעיל ורווחי יותר.
EMC2 פועלת בישראל כ-10 שנים ולה סניף מכירות ושירותים בקריית עתידים המעסיק כ-60 עובדים. ל-EMC2 מספר רב של משתמשים בארץ בתחומי התעשייה, השרותים, הפיננסים והביטחון, ביניהם נמנים: בזק, משרד הביטחון, אל-על, פלאפון, פרטנר, סלקום, בנק דיסקונט, בנק לאומי, מנורה, ויזה כא"ל, משרד האוצר, טאואר סמיקונדקטור, התעשייה האווירית ועוד.
מידע נוסף אודות מוצרי EMC2 ושירותיה זמין באתר www.EMC.com
פלאפון תקשורת, שהוקמה בשנת 1986, היא החברה הראשונה שהחדירה את השירות הסלולארי לשימוש בישראל. לפלאפון רשת תקשורת סלולארית ארצית בכיסוי מלא המבוססת על הטכנולוגיה הדיגיטלית המתקדמת CDMA. באזור מרכז הארץ, מאשדוד בדרום ועד הקריות בצפון וירושלים במזרח, פועלת הרשת הדיגיטלית המתקדמת ה-X1, המאפשרת ללקוחות פלאפון מגוון רחב של שירותים מתקדמים. בשנה הקרובה תרחיב פלאפון את פרישת רשת ה-X1 לרוב אזורי הארץ.
פלאפון מציעה ללקוחותיה את מגוון המכשירים המתקדם והחדשני ביותר באמצעות שיתוף פעולה הדוק עם היצרנים המובילים בעולם בתחום ה- CDMA, כגון: סמסונג, SK, מוטורולה, יונדאי, LG וקיוסרה.
משרדיה הראשיים של החברה ממוקמים בגבעתיים ו-24 מרכזי שרות ללקוחות פזורים ברחבי הארץ לנוחות לקוחות החברה. פלאפון מעסיקה כ-3,800 עובדים, רובם מהנדסים, טכנאים ואנשי שרות לקוחות. לחברה כ-2 מיליון לקוחות פעילים.

תאריך:  22/12/2003   |   עודכן:  22/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il