X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ואלור
▪  ▪  ▪

ואלור וחברת TraceXpert הדנית חתמו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי.
ואלור מערכות ממוחשבות בע"מ (Prime Standard: VCR), מובילה עולמית בתחום פיתוח פתרונות תוכנה לייעול תהליך תכנון, ייצור והרכבת מעגלים לתעשיית האלקטרוניקה מודיעה על הסכם עם חברת TraceXpert הדנית - מובילה טכנולוגית בפיתוח פתרונות תוכנה לבקרה, שליטה ומעקב בזמן אמת על הרכבת מעגלים מודפסים.
ואלור ו-TraceXpert הסכימו להקים מיזם משותף לצורך האצת פיתוח הטכנולוגיה של TraceXpert ושילובה במסגרת הטכנולוגיה המובילה של ואלור בתחום סימולציית הייצור - Process Simulation technology ) “MPS” ). שתוף הפעולה יאפשר פתרון גלובלי אחד אשר יענה על דרישות היצרנים המובילים בעולם לייעול תהליך הייצור וצימצום עלויות.
הקמת המיזם עם חברת TraceXpert משקף את אסטרטגיית הצמיחה של ואלור הממצבת את עצמה כמובילת שוק בתחום ניהול מחזור חיי המוצר במפעלי הרכבת מעגלים מודפסים. עופר שופמן, נשיא ומנכ"ל ואלור מסביר: "המדיניות המוצהרת של החברה היא להגיע לשיעורי צמיחה גבוהים הן על-ידי פיתוח מוצרים חדשים והן על-ידי רכישות. אנו מתרכזים כעת בבניית בסיס טכנולוגי איתן אשר ממנו יפותח דור חדש של פתרונות אשר יתנו ערך מוסף רב יותר לשוק בו אנו עוסקים. אני בטוח שזו הדרך הנכונה למצב את עצמנו כמובילי שוק בתחום הייצור והרכבת המעגלים לתעשיית האלקטרוניקה, שוק בו אנו עוסקים, אשר דורש מיומנות, ידע וניסיון גבוהים במיוחד. תחום הנדסת הייצור הוא התחום המתפתח ביותר מבין התחומים בהם אנו עוסקים וזאת הודות להשלמת רכישת טכנולוגית ה - MPS שהציבה את החברה כמובילה בתחום זה."
שופמן מוסיף: "בחרנו לשתף פעולה עם חברת TraceXpert כהמשך לאסטרטגיית הצמיחה בתחום הנדסת הייצור והבקרה, הואיל והטכנולוגיה אותה היא מפתחת משלימה את הטכנולוגיה בה אנו עוסקים, והמוצר המוגמר אותו נשווק דרך ערוצי השיווק הבינלאומיים של ואלור יחזק את מעמדנו בשוק ויוסיף ערך למחזיקי המניות".
חברת TraceXpert הינה מובילה עולמית בתחום בקרת ייצור, שליטה ומעקב בזמן אמת לתעשיית האלקטרוניקה, עם מאות התקנות ברחבי העולם. בין לקוחות החברה נימנים יצרני המעגלים האלקטרוניים הגדולים בעולם אשר בחרו בטכנולוגיה של TraceXpert הודות ליכולות יחודיות שמזהות מגוון רחב של תקלות בזמן אמת.
הפתרון של חברת TraceXpert משתלב בהמשך לפתרון אותו מספקת ואלור. ואלור מספקת פתרונות בשלב תכנון המוצר ו-TraceXpert מספקת את הפתרונות בשלב הייצור כך שהשילוב של השתיים הוא שילוב מנצח אשר יוצר מצב בו הפתרון השלם עולה על סכום חלקיו.
אודות ואלור:
ואלור מערכות ממוחשבות בע"מ, מובילה עולמית בפיתוח וורטיקלי כולל של כלי תוכנה לתכנון ייצור והרכבה של מעגלים מודפסים (PCB). כלי התוכנה מבוססים על פורמט ODB++, פרי פיתוח החברה, אשר הוכרז כסטנדרט העולמי להעברת מידע באופן יעיל ומהיר.
כלי התוכנה שפיתחה ואלור תומך בתהליך ייצור אופטימלי של מוצרים אלקטרוניים - ייצור המעגל המודפס והרכבת הרכיבים השונים על המעגל. הדבר מאפשר מעבר מהיר משלב התכנון לשלב הייצור, תוך שיפור וייעול המוצר ותהליך הייצור.
בין כלי התוכנה אותן משווקת החברה ניתן לציין את Genesis - מוצר משותף לואלור ולאורבוטק, המאפשר אופטמיזציה של המוצר והליך ייצורו - לשימוש על-ידי מעגלים מודפסים. מערכת Enterpeise 3000 DFM אשר פותחה על-ידי ואלור עבור מתכנני מעגלים - לבחינה מוקדמת של התאמת המעגל לייצור ביעילות ובחסכון כספי. מערכת Trilogy, לתהליך הרכבת המעגל ואופטימיזציה של המכונות על רצפת הייצור. בנוסף מצויה ברשות ואלור ספריית נתונים ייחודית VPL, המספקת נתונים גיאומטריים מדויקים של רכיבים אלקטרוניים, בזמינות של 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.
ואלור נסחרת בבורסת פרנקפורט תחת הסימולים :VACS,VCR,.
מטה החברה ממוקם ביבנה ולחברה שלוחות באירופה, ארה"ב, יפן ובמזרח הרחוק. עם לקוחות ואלור ניתן למנות את: סימנס, טושיבה, סוני, סיסקו, לוסנט, אריקסון, IBM, אלקטל, נוקיה, אפסון, סמסונג, SCI ועוד.
פרטים נוספים ניתן למצוא באתר החברה: www.valor.com

תאריך:  23/12/2003   |   עודכן:  23/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il