תקציב הפרסום של סופט-טאץ' עובר מאזימוט לברוקנר נטע.
היקף הפרסום השנתי כ-1 מיליון $
תקציב הפרסום של חברת הקוסמטיקה סופט-טאץ' עובר למשרד הפרסום ברוקנר נטע. ברוקנר נטע מטפל במותגי הקוסמטיקה של אינטרקוסמא שרכשה 50.1% מחברת סופט-טאץ' לפני מספר חודשים.
עד כה טופל תקציב הפרסום של סופט-טאץ' בחברת אזימוט.
היקף התקציב מוערך כ-1 מיליון $. הקמפיין הראשון יעלה בקרוב לשפתון Color Shine של סופט-טאץ' בעלי פטנט ייחודי לעיבוי ומילוי השפתיים. בנוסף יחלו באיתור דוגמנית מתאימה שתוביל את בקמפיינים של סופט-טאץ', כזכור הדוגמנית והשחקנית סמדר קליצ'ינסקי ליוותה את סופט-טאץ' במשך 10 שנים רצופות והפכה לסמל.