דודי מנטין - מנכ"ל שקם אלקטריק הודיע היום כי רשת שקם אלקטריק יוצאת במכרז לבחירת משרד פרסום למגזר הרוסי.
המכרז הוא חלק מאסטרטגיה שמטרתה להגדיל את אחיזת הרשת בקרב מגזר דוברי הרוסית.
היקף תקציב הפרסום עומד על 2 מיליון שקל לשנת 2004.
דודי מנטין - מנכ"ל רשת שקם אלקטריק הודיע היום כי יכריז בעוד כשבוע על הזוכים במכרז לבחירת משרד פרסום למגזר דוברי הרוסית. לדבריו, רשת שקם אלקטריק שמה לה למטרה להגדיל את אחיזתה בקרב מגזר דוברי הרוסית בארץ.
מנטין אמר בנושא "במסגרת האסטרטגיה שהצבנו להעמיק את אחיזתנו במגזר דוברי הרוסית, אנו בתהליך בחירה של משרד פרסום המתמחה במגזר דוברי הרוסית. במסגרת הפעילות שלנו אנו נערכים לסדרה של מבצעים שיווקיים מיוחדים למגזר.
לדברי דודי מנטין, מגזר דוברי הרוסית מהווה 17% מהאוכלוסייה היהודית בישראל וכוח הקניה שלהם בקטגורית מוצרי החשמל והאלקטרוניקה מהווה 20% מכלל כוח הקניה בישראל.
תוצאות המכרז יתפרסמו בעוד כשבוע. במכרז מתמודדים המשרדים: מגזרים, הכיכר האדומה, פובליסיס סקטורס ומקאן אריקסון
על רשת שקם אלקטריק:
רשת שקם אלקטריק הינה הרשת המובילה בישראל לשיווק מוצרי החשמל, האלקטרוניקה והמחשבים. לרשת שקם אלקטריק 39 סניפים בפריסה ארצית ו-15 סניפים לרשת סנסור שבבעלותה.