קמפיין ראשון של משרד הפרסום פוגל לוין אוגלבי - לרשת "המשביר החדש לצרכן".
הקמפיין הראשון החדש של פוגל לוין אוגלבי - לרשת "המשביר החדש לצרכן" מתרכז במבצע מכירות רחב היקף בסוף השבוע שבין 15 - 17 לינואר. תקציב הקמפיין כ 1 מליון שקל.
הקמפיין הראשון של משרד הפרסום פוגל לוין אוגלבי לרשת "המשביר החדש לצרכן" מתרכז במבצע מכירות רחב היקף שיתקיים בסוף השבוע שבין 15 - 17 לינואר.
הקמפיין מחולק לשלושה סרטונים המשודרים ברצף, הסרטונים מתחילים בסיסמאות צבאיות שקוראות לגיוס. הקמפיין הראשון מדבר על מחלקת הקוסמטיקה והקריאות הן "בושם חושני, בושם חושני" ו - "שפתון הורס, שפתון הורס" הסרטון השני הוא על מחלקת ההלבשה התחתונה והקריאות הן: "חזיית תחרה, חזיית תחרה ו - "קומבניזון ורוד, קומבניזון ורוד", והסרטון השלישי הינו על מחלקת אופנת הנשים והגברים והקריאות הן: "אפודת צמר, אפודת צמר" ו - "שמלה סקסית, שמלה סקסית".
לאחר כל קריאה הקריין שואל "מה קרה מלחמה?" ואז עונים לו "לא יש מבצע סוף שבוע" ולאחר מכן מפורטים המבצעים המתקיימים בכל סניפי הרשת (25 סניפים) מחלקת הקוסמטיקה - עד 70% הנחה, מחלקת ההלבשה התחתונה - עד 40% הנחה, ומחלקות אופנת הגברים והנשים - עד 70% הנחה.
הקמפיין בטלוויזיה בערוץ 2 ובתחנות הרדיו האזוריות, מלווה בשילוט רחב בכל נקודות המכירה, התקציב כ-1 מליון שקל.
מר דני סיני סמנכ"ל שיווק ברשת "המשביר החדש לצרכן" מציין שזהו מבצע המכירות האגרסיבי השלישי של רשת המשביר החדש לצרכן מאז החלפת הבעלות החדשה של הרשת. 2 המבצעים הקודמים הוכיחו שחגיגת הנחות מפליגות מביאות לגידול של מאות אחוזים בכמות המבקרים ברשת ובמכירות ובמבצע האחרון שנערך חודש נובמבר היקף המכירות במשך שלושת ימי המבצע היה 28.3 מליון שקל.
משרד הפרסום פוגל - לוין:
סמנכ"ל קריאייטיב: ערן ברקן, ס. מנהל קריאייטיב: יריב רטנר, צוות קריאייטיב: יעל דודו נסצקי, גולן נוחיאן, אילן לוין, פלנר: שרון ישראלי, סופרוויזרית: עדי גולדברג, תקציבאי: טל טנדט, מפיקת משרד: לילך גור אריה.