JIVAGO - מותג הבשמים היוקרתי והבינלאומי נכנס לישראל.
משרד הפרסום אשל שיבר קיבל את תקציב הפרסום השנתי של JIVAGO הנאמד בכ-150,000$.
החברה צופה להגיע למכירות של כ-5 מיליון שקל בישראל
במהלך שנת הפעילות הראשונה.
חברת הבשמים הבינלאומית JIVAGO פתחה נציגות רשמית בישראל ושכרה משרדים בירושלים. הבשמים היוקרתיים של JIVAGO, המשווקים בכ-26 מדינות ברחבי העולם, ישווקו לראשונה בישראל בסניפי המשביר החדש לצרכן ובימים אלה מנהלת החברה מו"מ מתקדם למכירת הבשמים גם בדיוטי פרי ובנתב"ג 2000.
כחלק מההשקה בישראל, בחרה החברה במשרד הפרסום אשל שיבר לנהל את תקציב הפרסום השנתי של JIVAGO הנאמד בכ-150,000$. השקת מותג הבשמים תלווה בקמפיין פרסום בעיתונות, מגזינים מובילים ויוזמות שיווקיות מתחת לקו. הנציגות הישראלית טרם החליטה האם להיעזר בשירותה של הדוגמנית הבינלאומית אנסטסיה להובלת הקמפיין בארץ או להעדיף דוגמנים ישראלים.
דוד זיוואגו, מנכ"ל הנציגות הישראלית של JIVAGO: "החלטנו לשווק את JIVAGO גם בישראל בגלל דרישה של לקוחות המעוניינים במותג איכותי, יוקרתי ודומיננטי וכדי לענות על צורך הקיים כרגע בשוק הבשמים הישראלי הצמא לחדשנות. בימים אלה התחלנו לשווק 6 בשמים של JIVAGO לנשים ולגברים בסניפי המשביר החדש לצרכן ואנו עומדים לפני חתימת חוזים לשיווק הבשמים שלנו גם בדיוטי פרי ובנתב"ג 2000.
אנו צופים כי כבר בשנת הפעילות הראשונה נגיע למחזור מכירות של 5 מיליון שקל ונבסס מעמדנו כשחקנים דומיננטיים בקטגוריה".
מותג הבשמים היוקרתי JIVAGO הושק לפני כ-10 שנים על-ידי נשיאת החברה, אילנה ז'יוואגו, ישראלית המתגוררת בבוורלי הילס בקליפורניה, אשר הגתה ופיתחה את כל סדרות הבשמים של JIVAGO המיועדים לנשים ולגברים.
אילנה ו.זיוואגו: "המסר של JIVAGO להתחבר עם השמש המסמלת אנרגיה של נתינה ואהבה. כולנו נולדים על חיבור לאהבה, אך משום מה מנותקים ממנו. המטרה שלי להעביר את המסר ולחלוק את ההשראה שלי באהבה".
טווח מחירי הבשמים של JIVAGO בישראל 250-710 שקל.