X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם כלל ביטוח
▪  ▪  ▪

כלל ביטוח הציגה את מוצרי הדור החדש בביטוחי חיים.
לראשונה: מסלול השקעה מבטיח תשואה להפקדות חודשיות בתוכניות ביטוח החיים "פרופיל הקו החדש".
סדרת המוצרים החדשה של כלל ביטוח מהווה המשך ישיר לסדרת מוצרי "פרופיל" שהושקו על-ידי החברה לפני 4 שנים.
למצטרפים למסלול, עד סוף פברואר, תובטח ריבית של 3% והצמדה למדד לתקופה של 10 שנים.
אביגדור קפלן: סדרת "פרופיל הקו החדש" ממשיכה את מיצובה של כלל ביטוח כחברה החדשנית והמובילה בענף הביטוח.
חברת כלל ביטוח הציגה אתמול לסוכניה את סדרת המוצרים החדשה בביטוח חיים, "פרופיל הקו החדש", החדשנית והמקיפה העומדת בסטנדרטים החדשים של תוכניות ביטוח החיים. את העניין הרב ביותר עורר מסלול ההשקעה הייחודי והחדשני המבטיח תשואה קבועה על הפקדות שוטפות לתקופה של 10 שנים.
המסלול מבטיח תשואה קבועה של 3%, מעל עליית המדד על כל הפקדות הפרמיה השוטפות למסלול. ההצטרפות למסלול, בריבית זו, מתאפשרת בשלב זה עד תום חודש פברואר.
פוליסות "פרופיל הקו החדש" מבוססות על מוצרי "פרופיל" שהושקו בכלל ביטוח לפני ארבע שנים, והקדימו את שוק הביטוח במבנה החדשני של הפוליסות, הכולל הפרדה מלאה בין מרכיב החסכון למרכיב הריסק ושקיפות מלאה למבוטח.
בכל הפוליסות החדשות, המבוטח בוחר לעצמו מסלולי ההשקעה לפי העדפותיו, ויש גמישות רבה במעבר בינהם במהלך חיי הפוליסה. בנוסף למסלול מבטיח התשואה, משיקה החברה גם את "מסלול כללי - קרן י'" - מסלול השקעה משתתף ברווחים בתשואה חודשית. מסלולים אלו מתווספים לשורת המסלולים היומיים הקיימים (מניות, אג"ח, שקלי, מט"ח וכלליים).
מנכ"ל כלל ביטוח, אביגדור קפלן, אמר כי כלל ביטוח הצליחה לתת למבוטחים את הפתרונות המקיפים והייחודים בהתאמה אישית לכל מבוטח לפי עיסוקו, צרכיו והעדפותיו. "סדרת 'פרופיל הקו החדש' ממשיכה את מיצובה של כלל ביטוח כחברה המובילה והחדשנית ביותר בענף, עם יכולת ומיומנות הן בתחום הניהול הפיננסי והן בקשר הישיר עם הלקוח, באמצעות הסוכנים", אמר קפלן. "אנו משוכנעים, כי סדרתה המוצרים החדשה מעניקה את המענה הביטוחי המושלם והמתקדם ביותר למבוטחי החברה."
המשנה למנכ"ל כלל ביטוח וראש אגף ביטוח חיים ובריאות, דני קהל, אמר כי סדרת תוכניות "פרופיל הקו החדש" עומדת בכל הסטנדרטים החדשים הכוללים: שקיפות, גילוי נאות, הפרדת מרכיבי ההוצאות ממרכיבי החסכון, ולהבדיל מתוכניותיהן של החברות האחרות, גמישות בבחירת שיעורי ההוצאות באותה תוכנית, ללא שילוב של תוכנית ביטוח נוספת. כמו כן, מאפשרות התוכניות גמישות בבחירת מרכיבי הביטוח, בין סוגי תוכנית הביטוח (הון או קצבה) ועוד.
קהל הדגיש, כי רוב התכונות האלה היו גלומות כבר במוצרי ביטוח החיים מסוג "פרופיל" שכלל ביטוח השיקה בשנת 1999. "בשנת 2003, כ-40% מהתפוקה החדשה בביטוח חיים בכלל ביטוח היתה במוצרי 'פרופיל'", אמר קהל. "פירוש הדבר, שסוכני כלל ביטוח והחברה מסוגלים לתת החל כבר כעת מענה מקצועי ברמה הגבוהה ביותר לצרכי הסוכנים והלקוחות. יתרון בולט של כלל ביטוח הינו מערכת המחשוב הערוכה זה כבר למתן תמיכה למוצרים מסובכים מן הדור החדש".
סדרת "פרופיל הקו החדש" כוללת שלוש תוכניות:
"פרופיל הקו החדש - למנהלים" תוכנית לעובדים בכירים עם מגוון אפשרויות להשקעת הכספים, מקסום הטבות המס וגמישות בבחירת הכיסויים הביטוחיים.
"פרופיל הקו החדש - לעצמאי" מיועדת לעצמאים ומזכה בהטבות מס וכן, כוללת מגוון אפשרויות להשקעת כספים.
"פרופיל הקו החדש - אישי" כוללת מגוון כיסויים ביטוחיים, כגון: כיסויי בריאות, כיסויי למחלות קשות, למקרה מוות מתאונה, נכות מתאונה, אובדן כושר עבודה, השתלות, ניתוחים ועוד.
בנוסף, פותחו 3 תוכניות מיוחדות במסגרת "פרופיל הקו החדש - למנהלים" המיועדות לעסקים גדולים, השונות זו מזו בדמי הניהול ובעמלות הסוכן.
דורית זינגר, סמנכ"ל שיווק ופיתוח מוצרים בכלל ביטוח, אמרה כי כלל ביטוח נהנית מיתרון תחרותי משמעותי בשיווק הפוליסות החדשות. "בעוד שוק הביטוח כולו מתיישר רק היום בהתאם להוראות החדשות, וסוכני הענף לומדים להתמודד עם מציאות חדשה, סוכני כלל ביטוח כבר רכשו מיומנות רבה בשיווק פוליסות 'פרופיל' בשנים האחרונות" אמרה זינגר.
בנוסף, טוענת זינגר, "כלל ביטוח שוב מקדימה את כל מתחרותיה בענף עם הפוליסה הייחודית במסלול המבטיח תשואה. מדובר במוצר הפועל להקטנת מצב אי הוודאות של הלקוחות, והודות לאטרקטיביות הרבה שלו הוא מעניק לסוכנים שלנו יתרון ברור בתחרות הקשה על כל לקוח".
מכלל ביטוח נמסר, כי החברה הכינה מערך מיוחד שיסייע לסוכנים בתקופת המעבר לפוליסות החדשות.

תאריך:  14/01/2004   |   עודכן:  14/01/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il