Bake It עולה בקמפיין שהופק על-ידי ג. יפית עם המסר: "Bake It- אין כמו לחם שאופים בבית".
בנוסף, תערובות Bake It לאפיית לחם ביתי ישווקו גם ברשתות נוספות כגון: ג'מבו, מגה, קלאבמרקט, חצי חינם, קואופ ירושלים ועוד.
חברת סודה-קלאב ישראל עולה בקמפיין טלוויזיה למותג Bake It באמצעות ג. יפית ובשיתוף משרד הפרסום בר להבי קורן. הקמפיין ילווה בפעילות קידום מכירות ותצוגות בנקודות המכירה בעלות מדווחת של מעל מיליון שקל. סיסמת הקמפיין: "Bake It- אין כמו לחם שאופים בבית".
בסרטון הטלוויזיה יפית מעונינת לאפות לחם ביתי ולמלא את הבית בניחוח של לחם חם וטרי. היא בוחרת לאפות את תערובות הלחם המיוחדות של Bake It, ומציגה את התהליך הנוח והקל של אפיית לחם באמצעות Bake It. יפית מוציאה את הלחם מהתנור בגאווה ואומרת בחיוך "פשוט כל כך, והריח מממ...".
בעקבות הצלחת תערובות הלחם המיוחדות של Bake It, המשווקות ברשתות: יוניברס, קוסמוס, היפרנטו, מחסני מזון וחנויות קמעונאיות נבחרות ישווק המוצר גם ברשתות: ג'מבו, מגה, קלאבמרקט, חצי חינם, קואופ ירושלים ועוד.
גלית שוסהיים, מנהלת תחום Bake It מסרה כי בעקבות ביקוש הצרכנים החליטה החברה להרחיב את חדירת המוצר גם למעדניות נבחרות, זאת בנוסף לכניסה לרשתות המזון".
תערובות הלחם של Bake It הינן תערובות איכותית לאפיית לחם ביתי בקלות ובנוחות. סדרת הלחמים כוללת מגוון טעמים נפלאים שהותאמו לטעם הישראלי: לחם לבן, חלה מתוקה, לחם כפרי מחיטה מלאה, לחם עם שום ועשבי תיבול, לחם עם בצל וקצח, לחם עם עגבניות מיובשות, לחם כפרי עם גרעיני חמניות, לחם שיפון עם דגנים.
תהליך האפייה הינו קל ונוח, כל שנדרש הוא להוסיף מים ולאפות.
אתר האינטרנט של Bake It:
www.bakeit.co.il.
ניתן לרכוש בשיווק ישיר 100-300-800-1 או - 3633.
קרדיטים:
קופירייטר: רז לזניק
סופרווייזר: רלי גל
במאי: אורן מיוחס
הפקה: ג.יפית