ויסוצקי בעקבות הצלחת הצ'אי מסאלה, תשיק תה נוסף בסדרה בטעם ורדים.
תחל השבוע בקמפיין החורף לתה, לראשונה באמצעות פרסום אדלר חומסקי.
אורלי חרש:" סדרת מסאלה העמיקה את תרבות שתיית התה בישראל והפכה אותו למשקה קינוח".
לאחר הצלחת הענק של הצ'אי מסאלה שהושק בחורף האחרון ומכר עד היום קרוב למליון אריזות, משיקה ויסוצקי תה נוסף בסדרה, תה ורדים, פיתוח מיוחד המשלב את ניחוחות וטעמי המזרח האקזוטי ורדים, קוקוס וקינמון.
לדברי אורלי חרש, מנהלת השיווק בויסוצקי: "תה המסאלה נועד במקור לאנשים שנחשפו לתרבות ההודית, אך בפועל הוא חצה את כולם והגיע לכל שכבות הציבור, צעירים ומבוגרים כאחד. תה המסאלה - במיטבו עם תוספת חלב הפך למעין קינוח לאחר סעודה בגלל העושר והמתיקות שבו".
תה ורדים הוא השני בסדרת המזרח, הראשון כאמור היה הצ'אי מסאלה.
ויסוצקי היא חברת התה המובילה בישראל, לפי נתוני נילסן לחודש דצמבר תופסת ויסוצקי כ-77.6% מנתח השוק, ליפטון עם 14.8% ערבה עם 4.9% ו-2.7% אחרים.
מסע הפרסום החורף לתה ויסוצקי, יחל החל מהשבוע בהיקף מוערך של כ-500,000 שקל, לראשונה באמצעות פרסום אדלר חומסקי.