X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בנק הפועלים
▪  ▪  ▪

בנק הפועלים יוצא בקמפיין שיווקי לחמשת המסלולים המורחבים המותאמים לאופיים ולמאפייני פעילותם של לקוחותיו.
הקמפיין בהובלת יאיר לפיד תחת הכותרת:
"כל אחד והאופי שלו - כל אחד והמסלול שלו"
בנק הפועלים יוצא בקמפיין שיווקי לחמשת המסלולים במסגרת "שיטת המסלולים". הקמפיין, בהובלת יאיר לפיד, יהיה תחת הכותרת: "כל אחד והאופי שלו - כל אחד והמסלול שלו". הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונות הארצית, תשדירי רדיו, קמפיין פרסומי באינטרנט ופוסטרים בסניפים וימשך מספר שבועות.
הקמפיין מעביר את המסר לפיו בנק הפועלים מציע לכל לקוח את המסלול המתאים לאופי הצרכני שלו, לאחר שאפיין את לקוחותיו והבין את צורכיהם ואת המוצרים השונים המתאימים להם.
במסגרת הקמפיין ישודרו שלושה סרטוני טלוויזיה, הממשיכים את הגישה והשפה התקשורתית החדשה של הבנק שהושקה בשנה שעברה.
בסרטונים מוצגים שלושה טיפוסים של ילדים, בעלי אופי שונה ובמצבים שונים, המתארים כיצד ניתן היה לחזות כבר בגיל צעיר איזה טיפוס כל אחד יהיה כשיגדל:
העצמאי - ילד בן חמש, שאוהב לעשות הכל בעצמו. הילד מפרק מכשיר טלוויזיה מקולקל לעיניהם המשתאות של אביו ושל טכנאי הטלוויזיות.
המסתדרת - ילדה בת חמש, שיודעת בדיוק מה היא רוצה. הילדה מבקשת להגיע לצנצנת עוגיות הממוקמת על מדף של ארון גבוה, ומצליחה לעשות זאת בעזרת אחיה המרכיב אותה על כתפיו.
זה שרוצה הכל - ילד בן שלוש, שרוצה הכל ויודע שגם מותר לו. לפני הילד מוגש מבחר של סוגי גלידה, ולמרות שבחר גביע אחד - הוא לא נותן שייקחו לו את השאר.
יאיר לפיד מציג את הילדים בעלי האופי השונה, מלווה את פעילויותיהם וקובע "כבר אז - היה אפשר לנחש מה מתאים לך". בסיום כל סרטון מוצע לכל לקוח של בנק הפועלים, שהיה בעבר ילד בעל אופי טיפוסי, המסלול שמתאים לו בבנק: לעצמאי - מסלול שירות עצמי, למסתדרת - המסלול המשולב, לזה שרוצה הכל - המסלול המורחב.
בנק הפועלים הרחיב לאחרונה את שיטת המסלולים שהושקה בתחילת השנה שעברה (ללא העלאת מחירי המסלולים).
לאחר בחינה מעמיקה של מאפייני השיטה והיענות הלקוחות-מציע בנק הפועלים ללקוחותיו חמישה מסלולים מורחבים במקום ארבעה הנהוגים עד כה. המסלולים הותאמו לאופיים ולמאפייני פעילותם של הלקוחות, ומהווים מענה לצורכיהם השונים של הלקוחות. על פי המבנה החדש, מציע הבנק ללקוחותיו חמישה מסלולים שונים: מסלול מצומצם, מסלול שירות עצמי, מסלול משולב, מסלול אישי ומסלול מורחב.
המסלול המצומצם - מתאים ללקוחות המבצעים מספר מצומצם של פעולות מול הבנק, בעיקר בערוצי שירות עצמי.
מסלול השירות העצמי -מתאים ללקוחות המעדיפים לשלוט בעצמם בכל הפעילות הבנקאית שלהם באמצעות הערוצים הישירים, ולא רוצים להיות מוגבלים בכמות הפעולות בערוצים אלו.
המסלול המשולב - מתאים ללקוחות העצמאים, שאין להם זמן מיותר, מסתדרים עם ניהול החשבון בעצמם אך מעונינים לגשת לבנק רק מדי פעם.
בנוסף, ייהנו לקוחות אלו מפנקס שיקים חינם כאשר יזמינו 2 פנקסים רגילים.
המסלול האישי - מתאים ללקוחות שמעדיפים יחס אישי הכולל עזרה ויעוץ ע"י בנקאי באופן שוטף. בנוסף, ייהנו לקוחות מסלול זה משני פנקסי שיקים חינם ועדיפות בהמתנה כאשר הם מתקשרים למוקד "פועלים בטלפון".
המסלול המורחב - מתאים ללקוחות המעדיפים לקבל את מכלול השירותים הבנקאיים ללא הגבלה. לקוחות אלה משלמים פעם אחת בחודש ומקבלים בתמורה שקט נפשי, ללא צורך לזכור את מספר הפעולות הבנקאיות אותן הם מבצעים בכל הערוצים.
בנוסף ייהנו לקוחות מסלול זה יוכלו משני פנקסי שיקים חינם, שני משלוחים חינם של פנקסי שיקים לבית הלקוח, עדיפות בהמתנה ל"פועלים בטלפון", ופטור מעמלת הגבלת אחריות בכרטיסים בנקאיים.
שיטת המסלולים, שהושקה לפני כשנה, מאפשרת ללקוחות בנק הפועלים לבחור מסלולי שירות המותאמים לאופיים ולצורכיהם, לדעת מראש מה מסגרת ההוצאה החודשית על העמלות השוטפות (עו"ש ופיקדונות) ולשלוט בהוצאה זאת. הלקוחות יכולים לבחור במסלול המתאים להם או להישאר במסגרת שיטת החיוב הקיימת. כמו כן, ניתן לעבור ממסלול למסלול, מדי חודש, ללא כל חיוב. המסלולים מכסים את מכלול הפעילות השוטפת עם הבנק המתבצעת על ידי הלקוחות, וכוללים מחיר קבוע עבור סל פעולות ושירותים.
קרדיטים:
משרד הפרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי
מנהל לקוח: אבשלום הרצוולף
סופרויזר: שירה יעבץ
תקציבאית: נילי כהן
מנהל קריאיטיב: אורי לברון
ארט דירקטור: אמיר אביבי
קופירייטר: אורי מרק
מפיק משרד: גילי כצנלנבוגן

תאריך:  11/02/2004   |   עודכן:  11/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il