X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עלית
▪  ▪  ▪



גיורא בר דעה - מנכ"ל קבוצת עלית, שאול שלח - מנכ"ל חברת הממתקים, שירלי פינגרמן רוכל - מנהלת יחידת המאפה
אילון ערמון, ראש המחלקה לעיצוב תעשייתי ועופר זיק, מרצה במחלקה לעיצוב תעשייתי במכון האקדמי טכנולוגי חולון
הודיעו היום על זכייתם של הסטודנטים מלי אראל ורונן אוליאל
בתחרות לעיצוב אריזות לעוגיות במותג חגיגה.
יחידת המאפה של עלית בשיתוף פעולה ייחודי עם
המחלקה לעיצוב תעשייתי במכון האקדמי טכנולוגי חולון:
תחרות לעיצוב אריזה לעוגיות במותג חגיגה של עלית
כ-20 צוותים משנה א' וב' במחלקה לעיצוב תעשייתי הציגו הצעות לאריזות במסגרת התחרות שהיוותה חלק מתכנית הלימודים של הסטודנטים.
יחידת המאפה של עלית, שליוותה את התחרות לאורך כל הדרך, תבחר אחת מהעבודות לעוגיות של מותג חגיגה.
גיורא בר דעה - מנכ"ל קבוצת עלית, אמר באירוע "אני שמח וגאה להשלים עוד פרוייקט של שיתוף פעולה עם מוסד אקדמי מכובד ובעל מוניטין כשל המכון האקדמי טכנולוגי בחולון. קבוצת עלית רואה אחריות ושליחות כחברה מובילה לקדם את התעשייה בישראל בכל התחומים ובמיוחד בשלבים הראשונים בבתי הספר ובמוסדות להשכלה גבוהה".
פרופ' דוד מועלם מרון, נשיא המכון האקדמי טכנולוגי חולון מסר כי "שיתוף הפעולה של המכון עם עלית עולה בקנה אחד עם מגמת המכון השמה דגש על קיום שיתופי פעולה עם חברות מהתעשייה.
מגמה זו מאפשרת לסטודנטים להשתלב בפרוייקטים אמיתיים עוד בשלב הלימודים האקדמיים. פרופ' מועלם מרון הוסיף כי "החשיבות הטמונה בשיתוף פעולה בין חברות מסחריות ובין מוסדות אקדמאים נובעת מההפריה ההדדית של שני הצדדים: הסטודנטים שלנו נהנים מהניסיון המעשי ומהמגע עם העולם האמיתי כבר במהלך הלימודים וחברת עלית נהנתה מהדמיון המפותח ומהמחשבה הבלתי קונבנציונלית של הסטודנטים".
על הפרוייקט
במסגרת תחרות נושאת פרסים שיזמה חברת עלית עיצבו סטודנטים לעיצוב תעשייתי מהמכון האקדמי טכנולוגי חולון עבור סדרת המאפים "חגיגה" של "עלית" מגוון אריזות חדשות.
הקונספט העיצובי החדש של האריזות, שליווה את הסטודנטים, מאופיין בכך שהן שימושיות וידידותיות יותר, כך שגם לאחר שהעוגיות נגמרות יש לאריזה שימוש נוסף.
הרעיון ליזום את הפרוייקט ולהוציא אותו אל הפועל נבע מהחיפוש המתמיד אחר הרחבת מקורות החדשנות והיוזמה בחברה. דגן אשל - מנהל הפיתוח והחדשנות ביחידת המאפה של עלית, החליט לפנות לראש המחלקה לעיצוב תעשייתי במכון האקדמי טכנולוגי בחולון והציע לו לאפשר לסטודנטים להפגין את היצירתיות ואת הרעננות המחשבתית שלהם ,בד בבד עם הכוונה של חברה מסחרית בעלת ניסיון מצטבר. מנהל המחלקה נענה בשמחה וחיוב.
יחידת המאפה של עלית ליוותה את הסטודנטים לאורך כל הפרוייקט, החל בהצגת התחום בו עסק הפרויקט, דרך הגדרת בריף מסודר, סיור במפעל היצור ומפגשים נוספים במהלך הפרויקט על מנת לכוון את הסטודנטים למחוזות בהם הדמיון שוכן לצד הפרקטיות.
יחידת המאפה של עלית אף העמידה לרשות התלמידים את המשאבים הדרושים לרכישת חומרים לייצור העבודות.
בתחרות זכו שלוש יצירות: במקום הראשון במלגה של 5,000 שקל, במקום השני ב-3,500 שקל ובמקום השלישי ב-1,500 שקל.
שירלי פינגרמן רוכל - מנהלת יחידת המאפה של עלית אמרה בנושא: "יחידת המאפה של עלית העלתה על נס את החדשנות ואת היצירתיות בכל פעילותה. הפרוייקט הזה מהווה נכס חשוב מאוד מבחינתנו מכמה סיבות: זכינו לקבל רעיונות חדשים וחדשניים, הצלחנו לקרב את התעשייה לסטודנטים המהווים את דור העתיד שלה ועמדנו יחד עם הסטודנטים מול האתגרים הכרוכים בייצור, שיווק וקידום המוצרים שלנו. אני מקווה כי הפרוייקט הזה יפתח ערוצים חדשים לשיתוף פעולה פורה עם ה"מכון האקדמי טכנולוגי בחולון".
יחידת המאפה של עלית בוחנת בימים אלה את פוטנציאל הייצור והשיווק של האריזות החדשות.
האריזה שתבחר על-ידי יחידת המאפה של עלית תעבור התאמות לייצור תעשייתי ותשמש לאריזת העוגיות במותג חגיגה.
אילון ערמון - ראש המחלקה לעיצוב תעשייתי במכון האקדמי טכנולוגי חולון, אמר כי "עלית העמידה בפני הסטודנטים אתגר של ממש בכך שנתנה להם את האפשרות להתנסות בעיצוב של אריזות מותג ידוע ומוכר. הסטודנטים נדדו למחוזות עיצוב מגוונים ויצרו אריזות עם אלמנט שימושי תוך יצירת בולטות שיווקית על גבי מדפי רשתות השיווק".
על העבודות הזוכות:
מקום ראשון - מיני קוקיות
מלי אראל ורונן אוליאל
מלי אראל ורונן אוליאל עיצבו אריזה בשם "מיני קוקיות" המיועדת לעוגיות קטנות שמתאימות להוספה לקפה לגלידה, למעדן או סתם לנשנוש.
אריזת 300 גרם בצורת פרח המחולקת לשש אריזות קטנות. ניתנת להגשה לשולחן או להפרדה ליחידות של 50 גרם. מעוצבת תוך התייחסות לסטקינג ונסטינג.
מיוצרת בואקום פורמינג.
מקום שני - "סטריפס" - אריזה לעוגיות גלילית של חגיגה
גיא זילברשטיין מרעות ולירן זהבי מאבן יהודה
גיא זילברשטיין ולירן זהבי עיצבו אריזת עוגיות גלילית, המורכבת מרצועות נייר הניתנות לתלישה, ומשלבת בתוכה משחק.
כדי לחשוף את העוגיות יש לקלף רצועה, ובגב כל רצועה ישנו מלל המלווה את המשחק. כל טעם מלווה במשחק: אמת או חובה, הידעת?!, שאלות ותשובות ועתידות. דבר נוסף הוא שהאריזה מתקצרת ושומרת על צורתה.
הרעיון העומד מאחורי עיצוב האריזה הוא שלכל אריזה, בנוסף לטעם ולמשחק המיועדים לה, יש דמות גרפית המלווה אותה בפרסום בטלוויזיה, בפרסום חוצות או בחנות עצמה. האריזה מאפשרת הוספת טעמים נוספים והרחבת המותג.
מקום שלישי - עוגיות "ביסים"
נעמה לוי ממושב בצרה, ודוד מוסקוביץ' מאשקלון
האריזה מעוצבת כאריזת קרטון דמוית קרטון חלב בעל אינסרט פלסטיק מחופה אלומיניום לאיטום ונעילה.
עם תלישת האלומיניום נפתחת האריזה ושרשרת עוגיות ארוזות בנפרד נמשכת החוצה. המשתמש יכול לקרוע את מספר העוגיות הרצוי ולאחסן בתיק.
אריזת דיספנסר המאפשרת שחרור כמות עוגיות מדודה וניודה לעבודה, ללימודים או לכל מקום אחר, תוך שמירה על איכות וטריות העוגיה.
האריזה מיועדת לעוגיות במספר טעמים. השוני בין הטעמים בא לידי ביטוי בגווני אריזה וגרפיקה שונים.
על העבודות שהשתתפו בתחרות:
עוגיות "חגיגה"
זהר דגן מקיבוץ ניר דוד שליד בית שאן , שילה בכר מתל-אביב
אריזת עוגיות זו הופכת לכלי הגשה לאירוח באווירה בלתי פורמאלית, ומותאם לסלוגן "יוצאים לבלות בבית".
בזמן פתיחת האריזה "עולה" מגשית העוגיות, ודפנות הקופסה הופכות להיות בסיס למגשית. אריזה זו מיועדת לעוגיות במספר טעמים. השוני בין הטעמים בא לידי ביטוי בגווני אריזה וגרפיקה שונים.
האריזה מיוצרת בטכנולוגיית וואקום פורמינג ב-2 חלקים (המגשית והקופסה), שיורכבו בתהליך האריזה, תוך התייחסות לסגירה חוזרת, שמירה על טריות, אבטחת פתיחה, סטאקינג ונסטינג.
"עד הפיצפוץ האחרון"
עדי ברסלבסקי מחולון ורני גיל מתל אביב
אריזה שהיא גם משחק, בעלת חומריות ונראות שונים מהמקובל כיום בתחום האריזות לעוגיות. ניתן לסגור את האריזה סגירה חוזרת.
האריזה עשויה משקית בועות (פצפצים). כדי לסגור את האריזה חייבים לפוצץ את הבועות. ניתן לסגור את האריזה בסגירה חוזרת ע"י כבל מתכת גמיש המושתל בתוכה. שקית הבועות שומרת על העוגיות מפני שבירה בזמן השינוע.
טכנולוגיות היצור ששימשה לאריזה היא שקיות בועות בהלחמה והשתלת כבל מתכת גמיש. הגרפיקה מודפסת על-גבי השקית עצמה.
עוגיות ווים חכמות
עוצב על-ידי הסטודנטים יוחאי הראל מרעננה ובנעד דר מחיפה
הרעיון העומד מאחורי אריזה זו הוא לחבר בין טקס שתיית הקפה לעוגיה עצמה, יצירת "עוגיה חכמה" המתפקדת יותר מעוגיה.
"עוגיות הווים" נתפסות על הכוס להגשה אישית חמימה וביתית יותר. הן מתחברות אחת לשניה ליצירת שרשרת טבילות כך שאפשר לטבול את כל העוגיה בלי להרטיב את האצבעות.
ייצור העוגיה מחייב אפיה בפס ייצור סטנדרטי, סרט נע המוביל את הבצק דרך גלילי חיתוך ומשם לאפיה ולאריזה .
Extra Large - עוגיות לאורך
אפרת שקד מתל אביב ויעל שוייד מיהוד
זוהי אריזת "הרמוניקה" שנועדה להיות אינטראקטיבית ומפתיעה. הצרכן פותח את חבילת העוגיות ובמפתיע נשלף "אקורדיון" החוצה החושף את העוגיות. ע"י כך נוסף ערך לחוויה של אכילת העוגיות.
האריזה עשויה מפריסה אחת של קרטון עטוף ב"שרינק" לשמירה על טריות.
אלו הן עוגיות ארוכות בשלל צורות וטעמים שנאפו בטכנולוגיה המשלבת מספר צבעים של בצק. האריזה עוצבה לאלה מאיתנו שאוכלים עם העיניים, מעריכים גודל ואוהבים לטבול עוגיות בשתייה.
אריזת עוגיות
ישי הלמות מחולון ואמית וטורי מראשון לציון
האתגר שעמד מול יוצרי האריזה היה במהלך פיתוחה, היה פיתוח שיטת פתיחה וסגירה חדשנית, מקורית ומרגשת תוך שמירה על הטריות וטיפול בנושא חלוקת העוגיות תוך שמירה על היגיינה.
האריזה כוללת שיטת פתיחה רב פעמית חדשנית וייחודית שאינה מאפשרת כניסת יד לתוך אריזת העוגיות ומאלצת שפיכה מהשקית החוצה. האריזה בנויה ממעטפת קרטון חיצונית שבנויה בקיפולים מפריסה אחת. בתוכה שקית פוליאתילן שמכילה את העוגיות ושומרת על הטריות.
קיר חגיגה - "לצאת לבלות בבית"
תמי דויל מרמת גן
מטרת האריזה היא ליצור סקרנות והפתעה בקרב הצרכנים משהו בולט ושונה בנוף הסטנדרטי של השקיות וקופסאות בסופר.
האריזות מחוברות זו לזו ברצועות אנכיות, כאשר כל רצועה בטעם שונה. כל האריזות יוצרות מעין קיר עליו תמונה גדולה אשר מעבירה את אווירת המוצר. התמונה משמשת ככרזת פרסום לעלית ויכולה להשתנות ולהתעדכן.
הצרכן תולש את האריזה בטעם הרצוי לו ונהנה.
"חגיגה בשכונה"
נגה ברטור ממבשרת ציון ורקפת בלום מקיבוץ מענית
הקונספט של האריזה הוא להביא לחיזוק הקשר בין עלית כחברה ישראלית מובילה ולניצול שטח המדף על מנת להעביר חוויה, מסר ואווירה של שכונה אחת, של ביחד...
בעבודה זו עוצבו שני סוגי אריזות: משפחתית - מכילה 600 גר' , אישית - מכילה 100 גר'. אלו הן אריזות קרטון עם שקית ניילון לשמירה על הטריות.
שילוב הקופסאות, הגדולות והקטנות, יוצר בניין משותף ומעביר תחושה של מגוון והווי שכונתי.
"חגיגה של ממש במתכון חדש"
ליזי למבז בוקובזה מבת ים ונטע מזור ממזכרת בתיה
זוהי אריזה חדשנית השוברת את הצורה הריבועית השכיחה. שבירת הרצף הישר והמוכר הנוצר בין האריזות, בזמן היערמותן. מטרת האריזה היא ליצור תלת ממידיות בחזית המדף.
מטרת המתכונים המודפסים על עטיפת האריזה היא להעביר תחושת ביתיות. האריזה מורכבת מפריסת קרטון פשוטה, המתקפלת בקלות ללא חיבורי דבק. יתרונותיה בכך שאינה תופסת מקום בהובלה ומנצלת באופן מלא את שטח מדף המכירה.
עוגיות TO GO
קרין משינסקי ונחשון שחר
זוהי אריזה אריזת עוגיות אישית שונעדה ליציאה מהבית לרכב , לרכבת , למשרד או ללימודים. לאריזה פתיחה מפתיעה ומגניבה והיא נועדה למילוי חוזר.
אריזה קומפקטית עשויה מחומר קשיח השומר על טריותן ושלמותן של העוגיות.
האריזה נועדה לאורח החיים של אנשים צעירים, בעלי מודעות גבוהה לתדמיתם, לחידושים וגימיקים, שאורח החיים שלהם מהיר.

תאריך:  11/02/2004   |   עודכן:  11/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il