X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בייגל בייגל
▪  ▪  ▪

מה משותף לאווירון, אוניה, רכבת, מגדל אייפל ועוד? תתפלאו…בייגלה!
רוצה לשחק? שחק אותה בבייגלה…
בייגל בייגל עולה בקמפיין שונה ואחר לבייגלה
תחת הסיסמה "רוצה לשחק?
הקמפיין מציג עולם צעיר וכיפי של משחקי
יצירה ודמיון עם בייגלה
בייגל בייגל, המובילה את תחום הבייגלה, עולה בקמפיין חדש לבייגלה, תחת הסיסמא "רוצה לשחק?".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי Saatchi & Saatchi, מציג מודלים ייחודיים המורכבים מבייגלה בהם מטוס, רכבת, אוניה, מגדל אייפל ולוח הרכבה מבייגלה, הממשיכים את השפה הייחודית של המותג המתייחסת לבייגלה לא רק כמוצר מזון אלא כחטיף, צעיר וכיפי עם שפה חדשה ועולם שלם של אפשרויות למשחקי יצירה, דמיון ופעילות עם בייגלה.
הקמפיין החדש, שיעלה על שלטי חוצות ובילבורדס, פונה לצעירים וצעירות ברוחם, תוך הדגשת הערכים של בייגל בייגל - ניסיון עשיר של מצוינות באפיה לצד טריות, בשילוב חדשנות, מקוריות, רעננות ורוח צעירה המבדלים את המותג המוביל את בתחומו בישראל.
לאה אננבורג מלכא, מנהלת מותג בייגל בייגל: "כחברה המובילה בקטגוריה, החלטנו שתחום הבייגלה זקוק לרענון אל מול תחום החטיפים המלוחים הדינמי והקמפיין החדש מבוסס על תובנה צרכנית ומחקרי שוק שערכנו, בהם עלה כי הצרכנים נוהגים ונהנים לשחק עם הצורות השונות של הבייגלה".
בנוסף, משיקה בייגל בייגל, מאגדת ענק חדשה ונוחה לשימוש, המכילה 20 שקיות אישיות של שמיניות בייגלה קטנות 25 גרם כ"א. המאגדת החדשה (500 גרם) ממשיכה את השפה ייחודית של החברה, המתייחסת לבייגלה לא רק כמוצר מזון אלא גם כחטיף צעיר וכיפי, שהוא גם משחק יצירה מגרה ומהנה המפעיל את הדמיון. על גב המאגדת הצעות למשחקי בייגלה כגון: איקס, מיקס דריקס, דוקים וקליעה למטרה.
קמפיין "רוצה לשחק?" של בייגל בייגל ממשיך להעצים את המהלך השיווקי של החברה, אשר החליפה לאחרונה כל אריזות הבייגלה והשיקה אריזות חדשות בעיצוב צעיר, בולט ורענן שחיזק את ערכי המותג והביא לבידולו.
אודות בייגל בייגל
בייגל בייגל נמצאת בבעלות משותפת של יוניליוור ישראל (51%) ומשפחת בייגל (49%) והינה היצרנית הוותיקה והמובילה בישראל בתחום הבייגלה וחטיפי הקרקר. שוק הבייגלה בישראל נאמד בכ-90 מיליון שקל.
קרדיטים:
משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי Saatchi & Saatchi
סופרוייזר קריאייטיב: יאיר זיסר
ארט דיירקטור: אורן עמירם
קופירייטר: זיו חורש
מנהלת מחלקת הפקה: דורית גווילי
מפיקה: שרון כהנא
מנהלת קבוצת לקוחות: דיתי קליין
סופרווייזר תקציבאות: קרן סלמונוביץ'
תקציבאית מיכל פרסי להב
פלנרית: רוני שביט
עיצוב מודלים: יובל גלילאו

תאריך:  11/02/2004   |   עודכן:  11/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il