פנינה רוזנבלום מרחיבה את ליין מוצרי האיפור ומשיקה כ-60 מוצרים חדשים, בהשקעה של כ-2 מיליון שקל ומציגה לוגו חדש.
חברת פנינה רוזנבלום מרחיבה את ליין מוצרי האיפור ומשיקה כ-60 מוצרי איפור חדשים בהשקעה של כ-2 מיליון שקל. מותגי האיפור ימכרו תחת המותג "פנינה רוזנבלום", ובנוסף אליהם משיקה החברה אריזות חדשות ולוגו חדש בעברית ובאנגלית.
השקת קטגוריית האיפור החדשה של פנינה רוזנבלום כוללת סדרה של כ-60 מוצרים בהם 25 סוגי צלליות, 12 סוגי צלליות באבקה, 9 סוגי מייק-אפ סטיק, 9 סוגי ליפ גלוס דואו, מגוון רחב של עפרונות דו צדדיים לאיפור העיניים והשפתיים וסדרות חדשות של סומק ופודרה.
פנינה רוזנבלום: "שוק האיפור בישראל מתאפיין בדינמיות ונמצא בצמיחה מתמדת. הרחבת קטגוריית מוצרי האיפור שלנו עונה על דרישה של צרכנים למוצרים חדשים, איכותיים ומקצועיים, המוצעים בטווח מחירים של החל מ-6 שקל ועד 100 שקל, כך שיתאימו לכל אחת.
אם בשנת 2003 הצלחנו להגדיל את כלל מכירות החברה בכ-4% אחוזים, כעת עם השקת סדרת האיפור החדשה אנו צופים להמשיך לצמוח ולהגדיל את היקף המכירות שלנו בקטגוריית האיפור בכ-25%".
הרחבת קטגוריית האיפור והרחבת ליין המוצרים תלווה בפעילות שיווקית נרחבת ברשתות השיווק ובפארמים המובילים, באמצעות הצבת סטנדים, בהשקעה בשיפור נראות המוצרים בנקודות המכירה ובהפעלת כ-80 דיילות מכירה.
אודות פנינה רוזנבלום בע"מ
פנינה רוזנבלום בע"מ הינה חברה פרטית בבעלות פנינה רוזנבלום, הפעילה בתחומי הקוסמטיקה, איפור, טיפוח, יופי וטואלטיקה לנשים, גברים ולתינוקות.
החברה הוקמה בשנת 1990 ומעסיקה כ-100 עובדים במחלקות השיווק, פיתוח, מכירות ומחקר. החברה מייצרת את מותגיה במפעלים בארץ ובאירופה ומשווקת למאות נקודות מכירה בהן רשתות השיווק, פרפומריות, בדיוטי פרי בנתב"ג ובחנויות המובילות. מותגי החברה מופצים באמצעות חברת דנאגיס.
מחזור המכירות של החברה בשנת 2003 הסתכם בכ-25 מיליון שקל.