X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ברדר-רשף
▪  ▪  ▪

ברדר-רשף מציגה: מכשיר לייזר משולב המאפשר לשלוח דואר אלקטרוני ישירות מהמדפסת.
חברת ברדר-רשף, נציגת Brother בישראל, החלה לשווק את מכשיר הלייזר המשולב החדשני - Brother MFC 9880. מכשיר זה כולל מדפסת לייזר מהירה, סורק צבעוני, מכונת צילום שולחנית, פקס מהיר ומשוכלל - עם מזין לשליחה אוטומטית של מסמכים מרובי עמודים (עד 50 דפים). המזין משרת גם את הסורק וגם את מכונת הצילום.
מנכ"ל ברדר רשף ישראל, דני גבירץ, אומר כי כיום הלהיט החם בתחום המיכון המשרדי הם מכשירי הלייזר המשולבים, המאפשרים חסכון רב בעלויות ובתפעול השוטף. "ברדר מובילה את תחום מדפסות הלייזר באירופה, עם נתח שוק של 35% במחצית הראשונה של 2003 ומשאירה מאחור חברות גדולות כמו HP וקנון, שחלקן בתחום זה נמוך יותר", אומר גבירץ.
אחת התכונות הייחודיות לדגם MFC 9880 היא היכולת לשלוח ישירות מהמכשיר הודעות לכל כתובת דואר אלקטרוני. כך נחסך הצורך בסריקת מסמכים והעברתם בדואר אלקטרוני באמצעות המחשב. התפעול פשוט ביותר: מניחים מסמך כלשהו במכשיר ומעבירים אותו ישירות לכתובת דואר אלקטרוני, כפי ששולחים פקס. המסמך יתקבל אצל הנמען כקובץ מצורף.
למכשיר המשולב ניתן להוסיף כרטיס רשת פנימי שמאפשר שימוש משותף בכל הפונקציות (לא רק בהדפסה) והופך את המכשיר ל"סניף דואר אלקטרוני".
בישראל נהנים לקוחות ברדר מיתרון בלעדי וחשוב - אפשרות להדפיס בעברית מתוכנות הפועלות תחת מערכת ההפעלה הישנה DOS. בארגונים רבים קיימות עדיין תוכנות כאלה, כדוגמת תוכנות הנהלת חשבונות ושכר. בנוסף, מאפשרת ברדר-רשף ללקוחותיה לבחור את האופן בו יתוחזק המכשיר, תשלום לפי פעימות מונה או ברכישה עצמאית של הטונר, המספיק להדפסת 6500 עותקים.
מחיר מומלץ לצרכן: 3,990 שקל כולל מע"מ
ניתן להשיג בחברת ברדר ואצל המשווקים המורשים.
ברדר רשף (ישראל) בע"מ נציגת תאגיד Brother International Japan הינה חברת בת בבעלות מלאה של רשף מחשבים וציוד היקפי (1982) בע"מ - חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל-אביב.
החברה עוסקת בייבוא, שיווק, מכירות, הפצה ושרות של המוצרים הבאים: מוצרי המיכון העסקי תוצרת brother כגון מדפסות לייזר, שחור לבן, צבע, מכונות משולבות, מדפסות סיכה, מכונות פקסימיליה, מכשירי P-touch להדפסת תוויות ממוחשבות וידניות וחומרים מתכלים מקוריים לכל סוגי המוצרים.
החברה מתמחה בנוסף ביבוא שיווק ושירות למכונות צילום דיגיטליות מתוצרת Kyocera Mita T-A לחברה מערך שרות מתקדם בפריסה ארצית ורשת של משווקים מורשים ברחבי הארץ. החברה פועלת ממשרדיה בקרית אריה, פתח תקווה.

תאריך:  11/02/2004   |   עודכן:  11/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il