נייקי ישראל בקמפיין חדש לקולקציית הנעלים בהשקעה של כ-1 מיליון שקל לראשונה בארץ, מציגה נייקי ישראל נעליים בתלת מימד על גבי שילוט חוצות.
הקמפיין מציג נעל שמאחוריה שובל אש הממחיש את המהירות ואת הטכנולוגיה של נעלי נייקי.
נייקי ישראל, חברת הספורט המובילה בעולם, עולה בקמפיין שילוט חוצות חדש המציג את קולקציית הנעליים הטכנולוגיות החדשות של נייקי לקיץ-אביב 2004.
קמפיין, בהשקעה של כ-1 מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון, באדפטציה מקומית, על-פי קמפיין כלל אירופי של נייקי העולמית.
הקמפיין, למשך כשלושה שבועות, עולה על שלטי חוצות עם תאורה מיוחדת, כאשר הנעלים בולטות בתלת מימד החוצה מתוך השלטים ונראות כאילו הן טסות קדימה ומשאירות מאחור שובל אש. המודלים המיוחדים של הנעליים נבנו במשך מספר שבועות על בסיס דגמים עתידיים של נייקי שיגיעו לישראל בימים הקרובים.
אודות נייקי ישראל
נייקי ישראל נוסדה בשנת 2001 והיא נציגת נייקי העולמית בישראל. בחברה מועסקים כ-30 עובדים ישראלים בארץ ובנוסף עובדים במטה החברה בהולנד. לחברת נייקי ישראל 5 חנויות מותג בארץ ו-22 חנויות בקונספט של חנות בתוך חנות. בנוסף משווקת החברה את מוצריה לכ-200 חנויות שהינן משווקות מורשות של נייקי. בישראל נייקי הינו מותג הספורט הבינלאומי היחידי הפועל שלא באמצעות זכיין\ יבואן.
רקע נייקי העולמית
חברת נייקי העולמית נוסדה בשנת 1972 והינה חברת הספורט הגדולה בעולם לייצור ושיווק מוצרי ספורט - נעלי ספורט, ביגוד ספורט וציוד. נייקי מובילה ומשקיעה בטכנולוגיה מהמתקדמת בעולם. סך מכירות נייקי העולמית נאמדות בכ-11 מיליארד דולר.