הוקם האיגוד הישראלי לניהול CALL CENTERS
הוקם האיגוד הישראלי לניהול CALL CENTERS אשר יפעל במסגרת איגוד לשכות המסחר, וחברים בו ארגונים וחברות ממגוון תחומים המפעילים מוקדי שירות ומכירה טלפוניים, בהם- בנקים, חברות תקשורת וסלולר, חברות כוח אדם ועוד.
חנן מיכאלי, יו"ר האיגוד ומנכ"ל CALLPOWER מסר לקראת כנס ההקמה שיערך מחר (יום שני, 26 בנובמבר 2001) שהאיגוד הוקם במטרה לקדם את רמת השירות בארץ ולאפשר לחברות המפעילות מוקדי שירות בתחום, לנצל את הידע והניסיון המצטבר בתחום.
מיכאלי ציין שהאיגוד יקיים פורומים קבועים אשר יעסקו במכלול הנושאים הקשורים להפעלת מוקדי שירות, ויחשוף את חבריו לטכנולוגיות שונות, ניהול מאגרי לקוחות, שיווק ומייצוב שירותי המוקד, גיוס, הכשרה וניהול כח אדם בתחום ועוד.
בצוות ההיגוי של האיגוד החדש חברים נציגי חברות שונות בהן חברת סלקום, בזק און ליין, מנפאור, חב' סטנדרט, תפן יועצים, חב' שלוח, חב' תבונה שיווקית.