X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הנקל סוד
▪  ▪  ▪


"הנקל סוד" משיקה מחדש את אבקת הכביסה "פרסיל כדוריות הנקיון"
נוסחה חדשה ומתקדמת המכילה מסירי כתמים להסרת כתמים משופרת
את השקת הקו החדש ילווה קמפיין טלוויזיוני חדש בהיקף
של כ-4.5 מיליון שקלים.
חברת "הנקל סוד", המובילה בישראל בתחום מוצרי הכביסה, משיקה מחדש את סדרת אבקות הכביסה "פרסיל כדוריות הנקיון" ומעלה למדף את אבקת הכביסה "פרסיל" בנוסחה חדשה ומשופרת הכוללת מסירי כתמים. להשקת אבקת הכביסה החדשה קדם תהליך מחקר ופיתוח בעלות של למעלה מרבע מיליון שקלים והיא תלווה בקמפיין טלוויזיוני חדש ורחב בהיקף של כ-4.5 מיליון שקלים, אשר יעלה ב-4 במרס.
אבקת הכביסה "פרסיל כדוריות הנקיון" החדשה הינה פיתוח בלעדי של מעבדות קונצרן "הנקל" בגרמניה בשיתוף הידע של מעבדות "הנקל סוד" בארץ. ד"ר שמעון גולדשטיין, הטכנולוג הראשי בחברת הנקל סוד, מסביר כי החידוש באבקת הכביסה החדשה הוא בנוסחה המתקדמת המכילה מעתה בנוסף לכדוריות הנקיון הכחולות, כדוריות ניקיון ירוקות, בעלות מרכיב כימי הפועל להסרת כתמים קשים. מרכיב זה חודר לעומק הסיבים, מחליש את הכתמים ומפרק אותם לחלקים מיקרוסקופיים. כדוריות הנקיון הכחולות משלימות את הפעולה ומסירות לחלוטין את הלכלוך ובכך מתאפשר ניקיון יסודי של הבגד.
הנוסחה החדשה מכילה תרכיז אנזימים, המבוסס על פעילות כפולה לפירוק חלבונים ועמילנים מכל סיבי האריג. האפקט המשולב של כדוריות הנקיון הירוקות והכחולות שבאבקת הכביסה, מאפשר פירוק הכתמים וניקוי יסודי ועמוק בתוך סיבי הבגד ובשטח החיצוני של הסיבים.
בבדיקות כושר ניקוי אשר נעשו במעבדות הנקל בינואר 2004, נמצא כי אבקת הכביסה "פרסיל כדוריות הנקיון" החדשה מציגה שיפור ניכר של עד 13% ביעילות הסרת הכתמים לעומת אבקת הכביסה "פרסיל" בנוסחה הקודמת המכילה כדוריות ניקיון כחולות בלבד (נבדקה יכולת הסרת סוגי הכתמים הבאים: בניקוי כתמי פחם, שמן זית, דם, קקאו, חלב, דיו ויין אדום).
כחלק מההשקה מחדש, עיצוב אריזות סדרת מוצרי "פרסיל כדוריות הניקיון", עבר "מתיחת פנים" והותאם לפורמולה החדשה. העיצוב החדש מציג על גבי האריזה את כדוריות הניקיון הירוקות והכחולות תוך שמירה על עיצוב ומראה כללי של אריזת "פרסיל" המוכרת לצרכנים.
שוק הדטרגנטים לכביסה הינו שוק דינמי ורב תהפוכות, בו החברות משקיעות משאבים רבים בהשקת מותגים חדשים ובפיתוח וחידוש מוצרים קיימים. שוק מוצרי הכביסה בארץ נאמד בכ-308 מיליון שקל בשנה ובכ-34,800 טונות מוצרי כביסה הנמכרים בשנה (ע"פ נתוני אי.סי. נילסן לשנת 2003). מדינת ישראל נחשבת לצרכנית גדולה של מוצרי כביסה, כאשר הצריכה הממוצעת החודשית של אבקת כביסה היא 1.7 ק"ג למשק בית.
כתוצאה מירידת מחירים של כ-3.5% בתחום מוצרי הכביסה, מגמה שהחלה כבר בשנת 1999, חלה ירידה של כ-4% בהיקף הכספי של שוק מוצרי הכביסה בהשוואה לשנת 2002. על אף ירידה זו, ניכר גידול משמעותי של כ-15% בהיקפי הפרסום בקטגוריה זו: על פי נתוני חברת "יפעת", סך ההוצאה הפרסומית על דטרגנטים לכביסה בשנת 2002 נאמד בכ-13 מיליון דולר, ואילו בשנת 2003 גדלה ההוצאה לכ-15 מיליון דולר.
תחום אבקות הכביסה נחלק ל-5 סגמנטים עיקריים: אבקות כביסה רגילות, אבקות כביסה קומפקט (מרוכזות), טבליות לכביסה, חומרים לכביסה ביד ונוזלי כביסה. בתחום אבקות הכביסה מסתמנת מגמה של מעבר לאבקות כביסה באריזות חיסכון גדולות של 7 ק"ג ו-4 ק"ג, אך עדיין האריזות הנמכרות ביותר הינן בגודל של 1.25 ק"ג.
שרון סמרי, מנהלת שיווק דטרגנטים ב"הנקל סוד", מציינת כי ההשקעה באבקת הכביסה "פרסיל" החדשה, הינה חלק מאסטרטגיית החברה, המקפידה לחדש ולעדכן את מוצריה במטרה להציע לצרכן מגוון רחב של מוצרים חדשניים באיכות גבוהה ביותר. סמרי מוסיפה כי אבקות הכביסה הינן הסגמנט המשמעותי ביותר, המהווה קרוב ל-80% מהשוק ובעל פוטנציאל גבוה ומכאן ההחלטה להשקיע באבקות הכביסה של "פרסיל".
"הנקל סוד" הינה יצרן מוביל בתחום מוצרי הכביסה, שעל אף הירידה הכוללת בהיקף השוק, הצליחה לשמור על מעמדה כמספר 2 ומחזיקה בנתח של 20.2%. "פרסיל", מותג הפרימיום של החברה, ממוקם כמותג שלישי בתחום (אחרי "אריאל" ו"טייד") עם נתח שוק שנתי כספי של 11.1% ונמצא במגמת צמיחה עם גידול של כ-2% (כספי) בשנה האחרונה.
סמרי צופה כי ההשקה מחדש של אבקת הכביסה "פרסיל כדוריות הנקיון" תוביל לגידול בנתח השוק של המותג "פרסיל" לכ- 15%, אשר ימקם את המותג כמספר 2 בשוק אבקות הכביסה.
מגוון אבקות הכביסה "פרסיל כדוריות הניקיון" מוצעות במחירים אטרקטיביים ברשתות השיווק ברחבי הארץ:
אבקת הכביסה "פרסיל כדוריות הנקיון" באריזה של 1.25 ק"ג במחיר של 15.99 שקל
אבקת הכביסה "פרסיל קולור" לכביסה צבעונית באריזה של 1.25 ק"ג במחיר של 15.99 שקל
אבקת הכביסה "פרסיל כדוריות הנקיון" באריזה של 2.5 ק"ג במחיר של 24.99 שקל
אבקת הכביסה "פרסיל כדוריות הנקיון" באריזה של 4 ק"ג במחיר של 31.99 שקל
אבקת הכביסה "פרסיל כדוריות הנקיון" באריזת קרטון של 4 ק"ג במחיר של 33.99 שקל
אבקת הכביסה "פרסיל כדוריות הנקיון" באריזה של 7 ק"ג במחיר של 55.99 שקל
"פרסיל - כי רק מה שנקי מבפנים נקי מבחוץ"
"הנקל סוד" עולה בקמפיין טלויזיוני חדש בהיקף של כ-4.5 מיליון שקלים
"הנקל סוד" משיקה את אבקת הכביסה "פרסיל כדוריות הניקיון" החדשה בקמפיין טלוויזיוני רחב היקף, בעלות של כ-4.5 מיליון שקלים. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום "גיתם BBDO", על המדיה אחראי משרד "קאראט מדיה 1".
הקמפיין אשר יעלה ב-4 במרס, יימשך כחודש ימים ויכלול סרטון פרסומת בשלושה אורכים: 42, 30 ו-15 שניות, אשר ישודר בערוצים 2, 10 ו-24 וכן בערוצי הטלוויזיה למגזר הרוסי. את הקמפיין מלווה הסיסמא המוכרת: "פרסיל - כי רק מה שנקי מבפנים נקי מבחוץ".
על הקמפיין החדש אחראי משרד הפרסום גיתם BBDO והוא מציע לראשונה קונספט המיישם את עיקרון הגלוקליזציה. שרון סמרי מסבירה כי הקמפיין החדש הינו שילוב בין הקונספט הבינלאומי של המותג פרסיל, המדגיש את המסר המדעי ואת עולם הסיבים, לבין התאמת הקמפיין לצרכן הישראלי. בניגוד לקמפיינים הקודמים של "פרסיל" בארץ, בהם נעשה שימוש במומחה/מדען גבר, לראשונה בפרסום המותג פרסיל נעשה שימוש במומחית אישה. המסר בפרסומת : פרסיל החדשה מכילה מסירי כתמים (הכדוריות הירוקות) להסרת כתמים משופרת.
בסרטון הפרסומת נראית בחורה (השחקנית שירי הלר) הנרגשת לגלות כי ירדה במשקל ובבואה ללבוש מכנס לבן מגלה כתם על המכנס. מהמראה יוצאת אליה המומחית (השחקנית ענת הראל) המזמינה אותה להיכנס לעולם הסיבים של המכנס ולגלות כיצד כדוריות הנקיון הירוקות פועלות כמסיר כתמים והכדוריות הכחולות מסירות את הכתם לחלוטין. והתוצאה - הניקיון היסודי והאיכותי של פרסיל.
סיסמת הקמפיין, "כי רק מה שנקי מבפנים נקי מבחוץ", תורמת למסר הפרסומי ומחזקת את הרעיון של הנקיון היסודי המתאפשר באמצעות אבקת הכביסה "פרסיל" החדשה.
הקמפיין הטלוויזיוני ילווה בפעילות קידום מכירות אינטנסיבית של תצוגות ומבצעים בנקודות המכירה.
קרדיטים:
הפקה : חברת פוזיטיב ג'ינג'ר
מפיק: ראובן ברדך
במאי: רוני גרובר
שחקניות: שירי הלר וענת הראל
קופירייטר: נועם פתחי
תקציבאית: עינת הלפמן
ארט : איציק זוננשטיין

תאריך:  02/03/2004   |   עודכן:  02/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il