חיה סרנגה, הטכנולוגית הראשית של מחלבת טרה, נבחרה לאשת השנה של ארגון נטע בקטגוריית התעשייה סרנגה, העומדת בראש מחלקת המו"פ של טרה, נבחרה על תרומתה הרבה בפיתוח קוטג' טרה 3% בטעם של 5% ולאור ההצלחה השיווקית של המוצר, שנבחר לייצג את ישראל בתחרות סיאל הזהב הבינלאומית שתיערך בפאריס.
התואר היוקרתי יוענק לסרנגה ביום שישי, 5.3.04 לרגל יום האשה הבינלאומי. ארגון נטע (ניהול טכנולוגיה ועסקים) פועל לעידוד נשים בהתמודדות עם כפל התפקידים מחד ושאיפתן לשאת באחריות בתפקידי ניהול בתחומים השונים.
חיה סרנגה, הטכנולוגית הראשית של מחלבת טרה, נבחרה לאשת השנה של ארגון נטע בקטגוריית התעשייה. התואר היוקרתי יוענק לסרנגה ביום שישי, 5.3.04, במסגרת כנס להכתרת 10 נשות השנה 2004 של נטע ולרגל יום האשה הבינלאומי.
הגברת סרנגה, העומדת בראש מחלקת המו"פ של טרה, נבחרה בשל תרומתה הרבה לחברה בפיתוח מוצרים הידועים באיכותם הגבוהה. בשנת 2003 פותחו על-ידי מחלקת המו"פ של טרה כ - 30 מוצרים חדשים.
בקטגוריות המעדנים, היוגורטים, הגבינות ועוד. מוצרים אלה זוכים להצלחה הולכת וגוברת. דוגמא בולטת להצלחה בשנת 2003 הינה בפיתוח קוטג' טרה 3% בטעם של 5%. לאור ההצלחה השיווקית של המוצר, נבחר הנ"ל לייצג את ישראל בתחרות סיאל הזהב הבינלאומית, שתיערך בחודש אוקטובר בפאריס בהשתתפות כ-30 מדינות.
ארגון נטע (ניהול טכנולוגיה ועסקים), בראשותה של לבנה זמיר, פועל לעידוד נשים בהתמודדות עם כפל התפקידים מחד ושאיפתן לשאת באחריות בתפקידי ניהול בתחומים השונים. פורום המנהלות של נטע מונה כיום כ-4,500 מנהלות ונשות עסקים עצמאיות מכל הרמות והסקטורים. הארגון מקיים מידי שנה כנס מיוחד להכתרת נשות השנה בניהול, טכנולוגיה ועסקים ובוחר את את הזוכות מתוך כ-200 המלצות המגיעות לנטע במהלך השנה.
קוטג' טרה 3% בטעם של 5% נבחר לייצג את ישראל בתחרות היוקרתית סיאל הזהב, המתקיימת מדי שנתיים בפאריס, במסגרת תערוכת המזון "סיאל" שהינה השנייה בגודלה בעולם. קוטג' טרה 3% בטעם של 5% נבחר לייצג את ישראל כמוצר יחיד בקטגוריית מוצרי חלב, גלידות וביצים המגלגלת כ-5.5. מיליארד שקל בשנה.
אלחנן הכהן, מנכ"ל טרה: "ברצוני לברך ולחזק את ידיה של חיה סרנגה על בחירתה כאחת מ-10 נשות השנה של ארגון נטע. בפיתוח כלל מוצרי החברה ובתוכם הקוטג', הושקע מאמץ אדיר על ידי מחלקת המו"פ בראשה עומדת הגברת סרנגה, הנחשבת לטכנולוגית ברמה גבוהה במיוחד. היכולות של גברת סרנגה חברו ליכולות הטכנולוגיות הגבוהות של המחלבה ויצרו מוצר ייחודי ומנצח. ההצלחה המסחררת.
של קוטג' טרה משקפת את הצלחת המוצר ובחירתו של הצרכן הישראלי. להצלחה זו חברו מאמצי השיווק וההפצה של כל עובדי החברה מחד ובחירתו של הצרכן מאידך".
מנתוני דו"ח נילסן ינואר 2004 עולה כי קוטג' טרה זינק והגיע לנתח שוק של 19% (עלייה מ-15.8% בחודש דצמבר 2003). זאת לעומת שטראוס שירדה ל-10.2% (לעומת 12.4% נתח שוק בדצמבר 2003) ותנובה עם נתח של 70.3% (לעומת 71.1% נתח שוק בדצמבר 2003).
עוד עולה מנתוני דו"ח נילסן כי במהלך ששת החודשים האחרונים הגדילה טרה את אחיזתה בקטגוריית הקוטג' בכ-100% (מ-10.2% באוגוסט 2003) לעומת שטראוס שירדה בכ 25% אחוזים מנתח שוק של 13.4% ותנובה שירדה בכ-7% אחוזים מ-75.5% באוגוסט 2003 ל - 70.3% בינואר 2003.
אודות מחלבת טרה
מחלבת טרה הינה יצרנית מוצרי החלב הפרטית המובילה בישראל והשנייה בגודלה בארץ בעיבוד חלב ושולטת על כ-12%-14% משוק החלב. החברה משלבת טכנולוגיה ייחודית עם איכות יוצאת דופן בייצור מגוון רחב של מוצרי חלב, גבינות ומעדנים. החברה מעסיקה כ - 600 עובדים וכ-80 מחלקים עצמאיים. החברה סיימה את שנת 2003 במחזור של למעלה מ-125 מליון דולר.